// پنجشنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۲

لیگ Overwatch در هفته اول بیش از ۱۰ میلیون بیننده داشته است

به نظر می‌رسد طرفداران زیادی در سرتاسر جهان منتظر شروع لیگ اورواچ بوده‌اند و این یعنی بلیزارد گام اول را محکم برداشته است.

مسابقات Overwatch League که در آن تیم‌های مختلفی به نمایندگی از شهرهای مختلف جهان قرار است برای یک فصل چند ماهه با یکدیگر رقابت کنند، از هفته پیش بود که به صورت رسمی کار خود را آغاز کرد و به نظر می‌رسد که شوتر اول شخص محبوب کمپانی بلیزارد نخستین هفته خود را در رقابت‌های eSports با موفقیت قابل توجهی استارت زده است.

در هفته اول این مسابقات ۱۲ دیدار برگزار شد که آمار نهایی نشان می‌دهد بیش از ۱۰ میلیون نفر از طریق Twitch این رقابت‌ها را تماشا کرده‌اند. بیشترین تعداد بیننده‌های همزمان در طول این یک هفته، ۴۲۵ هزار نفر بوده است که رقم خوبی است. نِیت نانزر، مسئول برگزاری مسابقات در این باره گفت:

از همان موقعی که در بلیزکان ۲۰۱۶ از ایده خود برای لیگ اورواچ رونمایی کردیم، مشتاقانه منتظر این بودیم که همه طرفداران و بازیکنان حرفه‌ای بازی Overwatch تحت یک نام واحد دور هم جمع شوند. هفته نخست همان چیزی بود که وعده‌اش را داده بودیم. هم برای آنانی که در Blizzard Arena به صورت حضوری یا از طریق توییچ به صورت آنلاین بازی‌ها را تماشا می‌کردند و هم برای بازیکنان روی صحنه که عشق و علاقه‌شان به بازی کاملا برای همه مشخص شد.

بازی Overwatch یکی از برترین و پرطرفدارین شوترهای آنلاین دو سال اخیر است که به‌تازگی راه طولانی خود را در ورزش‌ های الکترونیکی آغاز کرده است و بلیزارد امیدوار است از این طریق بازی خود را بیش از پیش در جهان گسترش داده و بازیکنان جدید به سوی آن جذب کند.


منبع Venturebeat
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده