نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۸

تصویر جدید فیلم Solo: A Star Wars Story از یک وسیله نقلیه جدید خبر می‌دهد

ران هاوارد، کارگردان فیلم Solo: A Star Wars Story تصویر جدیدی از این فیلم را منتشر کرده که در آن از یک وسیله نقلیه جدید خبر می‌دهد.

با وجود اینکه بیش از سه هفته از اکران فیلم Star Wars: The Last Jedi (جنگ ستارگان: آخرین جدای) می‌گذرد، اما هنوز کمپین تبلیغاتی سولو: داستانی از جنگ ستارگان (Solo: A Star Wars Story)، فیلم بعدی دنیای جنگ ستارگان (Star Wars) که قرار است تابستان سال آینده اکران شود، آغاز نشده است و هنوز لوکاس فیلم و والت دیزنی اولین تریلر این فیلم مورد انتظار را منتشر نکرده‌اند. پس از فیلم Rogue One: A Star Wars Story (روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان)، این فیلم دومین فیلم فرعی دنیای جنگ ستارگان نیز است و انتظار می‌رود به‌زودی اولین تریلر فیلم Solo: A Star Wars Story منتشر شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ران هاوارد تصویر جدیدی از پشت صحنه این فیلم را منتشر کرده است.

هاوارد این تصویر را به مناسبت تعطیلات سال نو میلادی و تبریک سال نو منتشر کرده است. او پیش از این نیز تصاویر متعددی از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید فیلم Solo: A Star Wars Story را منتشر کرده بود و در حال حاضر این فیلم مراحل پس از تولید خود را سپری می‌کند و به نظر می‌رسد که هاوارد تنها استراحت کوتاهی کرده و سپس دوباره به محل کار بازگشته است. در نگاه اول، این تصویر هیچ اطلاعات جدیدی از فیلم Solo: A Star Wars Story را فاش نمی‌کند، اما با نگاه دقیق‌تر به نظر می‌رسد که هان سولو (Han Solo) در یک وسیله نقلیه جدید نشسته است و انتظار می‌رود که یک وسیله نقلیه با سرعت و شتاب بسیار بالا باشد. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Solo: A Star Wars Story BTS

فیلم Solo: A Star Wars Story در ابتدا قرار بود به کارگردانی کریستوفر میلر و فیل لرد تولید و منتشر شود، اما خرداد امسال کمپانی لوکاس فیلم از قطع همکاری با این دو کارگردان خبر داد و کمتر از ۲۴ ساعت پس از انتشار این خبر، لوکاس فیلم اعلام کرد که ران هاوارد به‌عنوان کارگردان جدید فیلم Han Solo انتخاب شده است. مدتی پیش شایعاتی منتشر شد مبنی بر اینکه، بخش‌های زیادی از فیلم Solo: A Star Wars Story توسط ران هاوارد دوباره فیلمبرداری شده است. ماه مهر امسال، فیلمبرداری و تولید این فیلم رسما به پایان رسید.

فیلم Solo: A Star Wars Story برای اکران در تاریخ ۲۵ می ۲۰۱۸ (۴ خرداد ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است. آلدن ارنرایک، دونالد گلاور، امیلیا کلارک، وودی هارلسون، پل بتانی، جوناس سوآتامو، ایان کنی، تندی نیوتون، وارویک دیویس و فیبی والر-بریج از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Solo: A Star Wars Story حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. لارنس کاسدان به همراه جان کاسدان، پسر وی، کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته‌اند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده