نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۲۲ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۹

فروش بیشتر ایکس باکس وان نسبت به پلی استیشن 4 در دسامبر 2017

طبق اعلام آرون گرینبرگ، کنسول ایکس‌باکس وان توانسته طی دسامبر ۲۰۱۷، فروش بیش‌تری نسبت به پلی‌استیشن 4 در آمریکا داشته باشد. 

در حالی که هنوز گزارش رسمی NPD از فروش کنسول‌ها طی دسامبر ۲۰۱۷ در آمریکا منتشر نشده، امروز و در جدید‌ترین اخبار کنسول‌های بازی، آرون گرینبرگ، مدیر مالی بخش ایکس‌باکس مایکروسافت، اعلام کرده که در این ماه، ایکس باکس وان توانسته فروش بیش‌تری را نسبت به پلی استیشن 4 تجربه کند و در واقع، بهترین ماه دسامبر خودش را از زمان عرضه تا به امروز پشت سر بگذارد. 

البته گرینبرگ در توییت دیگری اعلام کرده که با وجود پیشی گرفتن ایکس‌باکس وان از پلی‌استیشن 4 در این ماه، پرفروش‌ترین کنسول ماه دسامبر ۲۰۱۷ نینتندو سوییچ بوده است که از زمان عرضه تا به امروز، عملکرد خیلی خوبی را از حیث فروش تجربه می‌کند. 

در حالی که مایکروسافت از سال ۲۰۱۵ به بعد آمار دقیقی از میزان فروش Xbox One منتشر نمی‌کند، اما برخی تحلیل‌گران تخمین می‌زنند که این کنسول تا به امروز چیزی در حدود ۳۳ میلیون دستگاه فروش کرده باشد. این در حالی است که چندی پیش، سونی اعلام کرد که پلی‌استیشن 4 در ایام تعطیلات سال نو ۵.۹ میلیون دستگاه و در مجموع بیش از ۷۳ میلیون دستگاه فروش داشته است


منبع Gamesindustry
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده