نویسنده: نادر امرایی
// پنجشنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۶

آپدیت جدید رایگان Super Mario Odyssey حالت جدیدی را به بازی اضافه می‌‌کند

نینتندو در جدیدترین نینتندو دایرکت خود که ساعتی پیش برگزار شد، از آپدیت جدید Super Mario Odyssey رونمایی کرد.

در جدیدترین اخبار بازی، نینتندو در اقدامی غیر منتظره، ساعتی پیش یک نینتندو دایرکت جدید در کانال یوتیوب خود منتشر کرد که در آن ضمن معرفی چند بازی جدید و مشخص کردن تاریخ عرضه بازی‌های دیگر، از بروزرسانی جدید بازی Super Mario Odyssey رونمایی کرد. این بروزرسانی رایگان، در ماه فوریه (بهمن-اسفند) منتشر خواهد شد و علاوه بر آیتم‌های جدید، حالت تازه‌ای نیز به بازی اضافه خواهد کرد.

زمانی که این بروزرسانی عرضه شود، کسانی که بخش داستانی بازی اودیسه سوپر ماریو را به اتمام رسانده باشند، می‌توانند با صحبت کردن با لوییجی که در بالاترین نقطه یک آسمانخراش در دنیای New Donk City قرار گرفته است، به دنیای بالون (Balloon World) وارد شوند. این دنیای جدید به شما اجازه می‌دهد که در مراحل مختلف بازی، بادکنک‌هایی را مخفی کنید و بازیکنان دیگر از سرتاسر دنیا، باید این بادکنک‌ها را پیدا کنند. شما نیز می‌توانید به دنبال بادکنک‌هایی بگردید که دیگر افراد در نقاط مختلف این دنیا، پنهان کرده‌اند. در انتها، عملکرد شما در یک جدول رتبه‌بندی جهانی به نمایش در خواهد آمد.

همچنین همراه با این بروزرسانی، سه لباس جدید برای ماریو عرضه خواهد شد. علاوه بر این، فیلترهای جدیدی برای حالت عکاسی بازی نیز همراه با این آپدیت به بازی اضافه خواهند شد.

Super Mario Odyssey

بازی سوپر ماریو آدیسی، در زمان عرضه خود به یکی از موفق‌ترین بازی‌های کنسول نینتندو سوییچ تبدیل شد. این بازی موفق شد در بررسی زومجی، نمره فوق‌العاده ۱۰ را بگیرد. میثم خلیل‌زاده در نقد خود از بازی نوشت:

بازی Super Mario Odyssey از اولین سکانس تا زمان اتمام بازی، شما را با محتوایی که دارد شگفت‌زده می‌کند و قادر است تا مدت‌ها در ذهن شما باقی بماند. نینتندو و البته شیگرو میاموتو با سوپر ماریو اودیسی ثابت کرده‌اند که هنوز هم ایده‌های نابی را برای ارائه به بازیکنان در اختیار دارند. سوپر ماریو اودیسی بازی فوق‌العاده‌ای است که باید همه آن را روزی تجربه کنند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده