// دوشنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۵۹

تریلر گیم پلی بازی Cuphead دنیای دوم آن را نمایش می‌دهد

مایکروسافت در آستانه عرضه بازی Cuphead تریلر جدیدی منتشر کرد که گیم‌پلی آن را در دنیای دوم‌اش نمایش می‌دهد.

در میان جدیدترین اخبار بازی، استودیو MDHR و کمپانی مایکروسافت در آستانه عرضه بازی Cuphead، اثر مستقل و پلتفرمر، تریلر جدیدی از این بازی منتشر کردند که گیم‌پلی آن را به نمایش می‌گذارد.

مایکروسافت ویدیوی جدید را که به مدت ۲۰ دقیقه است در وب‌سایت Mixer منتشر کرد. میکسر یک سرویس استریم همانند توییچ است که کاربران در آن بازی خود را برای دیگران در معرض نمایش قرار می‌دهند. با اینکه در اوایل ویدیو دوباره می‌توانیم به دنیای اول این بازی نگاهی بیندازیم، اما پس از گذشت هشت دقیقه از ویدیو شاهد دنیای دوم این بازی هستیم. در دنیای دوم بازی نظاره‌گر مرحله جدیدی هستیم که پیش‌تر ندیده بودیم. گفتنی است که بازی مذکور چهار دنیای مختلف را در خود جای داده است که در ویدیو‌های پیشین دنیای اول و در ویدیوی امروز دنیای دوم را دیدیم. هنوز دنیای سوم و چهارم این بازی به نمایش گذاشته نشده است.

در خبر‌های دیگر مربوط به بازی Cuphead می‌توانید دو تریلر آن را که در نمایشگاه گیمزکام 2017 منتشر شده است، اینجا و اینجا تماشا کنید. در آن‌سو تریلر E3 2017 این بازی را هم می‌توانید در زومجی تماشا کنید و در مطلبی دیگر نیز توضیحات سازندگان پیرامون چالش‌های ساخت و توسعه این بازی را مطالعه کنید.

بازی Cuphead برای عرضه در تاریخ ۷ مهرماه (۲۹ سپتامبر) برنامه‌ریزی شده است و در دسترس کاربران ایکس باکس وان و پی سی قرار می‌گیرد. گفتنی است که چندی پیش سازندگان اعلام کردند که این بازی به کنسول پلی‌استیشن 4 راه پیدا نخواهد کرد.

در ادامه می‌توانید تریلر گیم‌پلی بازی Cuphead را تماشا کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

برای دانلود ویدیو از سایت آپارات اقدام کنید


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده