// چهار شنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۸

بازی Cuphead برای پلی استیشن 4 عرضه نخواهد شد

با توجه به گفته‌ی تیم سازنده بازی Cuphead، این بازی برای پلی‌استیشن 4 عرضه نخواهد شد.

یکی از مورد انتظارترین بازی‌های امسال، بازی Cuphead است که تمامی هواداران انتظار داشتند در نمایشگاه E3 2017 تاریخ عرضه‌ی بازی مشخص شود که بالاخره مایکروسافت، در کنفرانس خبری خود، تاریخ عرضه‌ی بازی Cuphead را مشخص کرد.

اما در این میان یک سری سوال پیش می‌آید و آن هم این است که آیا بازی Cuphead برای پلی‌استیشن 4 نیز عرضه می‌شود یا نه. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، در انجمن نئوگف یکی از مخاطبان گفته بود که آیا این بازی ۱۰۰ درصد انحصاری ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی است یا خیر. در جواب این گفته، تیم سازنده بازی Cuphead اعلام کرد که این بازی در انحصار پلتفرم‌های ذکر شده خواهد بود و برای پلی‌استیشن 4 عرضه نمی‌شود. یکی از اعضای تیم سازنده بازی Cuphead در این باره می‌گوید:

بله بازی Cuphead در انحصار ایکس‌ باکس وان و رایانه‌های شخصی (فروشگاه استیم و ویندوز ۱۰ و درآینده فروشگاه GoG) خواهد بود و احتمال دارد شاهد نسخه‌های لینوکس و مک این بازی نیز باشیم.

با توجه به این گفته‌ها، بازی Cuphead برای سیستم عامل‌های مختلفی نیز عرضه می‌شود و باید صبر کنیم ببینیم پس از عرضه، شرایط این بازی چگونه خواهد بود. بازی Cuphead در تاریخ هفت مهرماه (۲۹ سپتامبر) عرضه می‌شود.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده