// پنجشنبه, ۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۱

تاریخ عرضه نسخه نینتندو سوییچ بازی Stardew Valley به زودی اعلام می شود

با توجه به صحبت‌های مدیرعامل استودیو چاکل‌فیش، به زودی شاهد اعلام تاریخ عرضه نسخه نینتندو سوییچ بازی Stardew Valley خواهیم بود.

در سال گذشته بود که استودیو چاکل‌فیش، ناشر بازی Stardew Valley در جریان یک خبر اعلام کرد که این بازی برای نینتندو سوییچ نیز پورت خواهد شد. از آن زمان تاریخ عرضه نهایی برای بازی در نظر گرفته نشد و در گذشته اعلام شده بود که پس از رسیدن به مراحل پایانی ساخت، تاریخ عرضه نهایی اعلام خواهد شد.

حال طبق جدیدترین اخبار بازی، فین بریس، مدیرعامل کمپانی چاکل‌فیش، در جریان یک توییت در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرد که آن‌ها در حال کار روی نهایی کردن تاریخ انتشار بازی هستند. فین بریس در این باره می‌گوید:

به عنوان آپدیت نسخه سوییچ بازی Stardew Valley باید تایید کنم که در حال حاضر در حال کار روی نهایی کردن تاریخ انتشار بازی با تمام اعضای این پروژه هستیم. در آینده اخبار بیشتری منتشر خواهد شد.

این خبر در حالی است که ماه گذشته استودیو چاکل‌فیش اعلام کرده بود که تا زمانی که وارد مراحل پایانی نشوند، تاریخ عرضه نهایی را مشخص نخواهند کردو استودیو چاکل‌فیش در این باره می‌گوید:

ما در کل تا نزدیک نشدن به عرضه بازی تاریخ انتشار آن را اعلام نمی‌کنیم، تا وقتی که ۹۵ درصد مطمئن باشیم که اتفاقی برخلاف میل ما رخ ندهد.

در سال ۲۰۱۸ یک حالت چندنفره به تمامی نسخه‌های بازی Stardew Valley اضافه خواهد شد. در بخش چندنفره بازی، می‌توانید به دنیای دوستان خود متصل شده و با یکدیگر به کشاورزی و کارهای دیگر بپردازید. حال یک کابین نیز در دنیای دوست خود خواهید داشت که در آن آیتم‌های به دست آمده شما قرار دارد و هر بار که وارد دنیای بازی دوست‌تان می‌شوید، می‌توانید از آیتم‌های خود استفاده کنید.

همچنین استودیو چاکل‌فیش اعلام کرده که امیدوار است بتواند بتای بخش چندنفره بازی را تا پایان سال جاری میلادی، در دسترس بازیکنان پی‌سی قرار دهد و در اوایل سال ۲۰۱۸، نسخه کامل آن را عرضه کرده و در ادامه، آن را در دسترس سایر کاربرهای نسخه‌های کنسولی نیز قرار بدهد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده