نویسنده: آراییس نظریان
// شنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۸

نسخه سوییچ بازی Stardew Valley هنوز در دست ساخت قرار دارد

ChuckleFish با انتشار پستی در وب‌سایت خود اطلاعاتی از نسخه سوییچ بازی Stardew Valley منتشر کرد که شامل بخش چند نفره آن نیز می‌شود.

بهمن ماه سال گذشته در جریان اخبار بازی خواندیم که کمپانی چاکل‌فیش (Chucklefish) قصد دارد که پروژه کشاورزی و محبوب خود یعنی بازی Stardew Valley را برای نینتندو سوییچ عرضه کند. حال ناشر این بازی در رابطه با پورت سوییچ آن اطلاعاتی منتشر کرد.

کمپانی مذکور در وب‌سایت رسمی خود اعلام کرد که هم‌اکنون نسخه سوییچ بازی Stardew Valley فرآیند آزمایش خود را پشت سر می‌گذارد. با این حال سازندگان هنوز به تاریخ عرضه این بازی اشاره‌ای نکردند. ناشر این بازی در این راستا نوشت:

ما در کل تا نزدیک نشدن به عرضه بازی تاریخ انتشار آن را اعلام نمی‌کنیم، تا وقتی که ۹۵ درصد مطمئن باشیم که اتفاقی برخلاف میل ما رخ ندهد.

در ادامه سازندگان اعلام کردند که در حالی که این بازی در حال آزمایش است اما نسخه سوییچ آن در آینده‌ای نزدیک در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

stardew Valley

همچنین چندی پیش اعلام شد که بخش چند نفره‌ای برای این بازی در حال توسعه است که سازندگان اطلاعاتی از آن با طرفداران در میان گذاشتند. پس از انتشار‌اش، حالت یاد شده به کاربران اجازه می‌دهد که سه کابین را در مزرعه خود تاسیس کنند که هر کدام از آن می‌تواند خانه یکی از دوستانتان به شمار رود. این سه بازیکن همانند کاراکتر اصلی در بازی می‌توانند موثر باشند و تغییراتی را در روند بازی شما اعمال کنند طوری که این تغییرات شامل معدن‌ کاری، به دنبال آذوغه رفتن، شرکت کردن در رویداد‌های مختلف و ازدواج کردن، می‌شود.

چاکل‌فیش گفت که امیدوار هستند که فاز آزمایشی (بتا) بخش چند نفره این بازی را تا انتهای سال جاری روی استیم در دسترس قرار دهد. نسخه بتای حالت مربوطه برای عرضه برای کامپیوتر در اوایل سال ۲۰۱۸ میلادی برنامه‌ریزی شده است و پس از آن نیز به نینتندو سوییچ و دیگر کنسول‌ها را پیدا می‌کند.

بازی Stardew Valley که از آثاری همچون بازی Harvest Moon و بازی Animal Crossing الهام گرفته است، در تاریخ ۷ اسفند ماه ۹۴ (۲۶ فوریه ۲۰۱۶) برای کامپیوتر منتشر شد و در آذر ماه ۹۵ (نوامبر ۲۰۱۶) به کنسول ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 راه پیدا کرد. این بازی کشاورزی پس از عرضه‌اش با انتقاد‌های مثبتی همراه بوده است.

برای اطلاع از اخبار و تریلر‌های پیشین این بازی می‌توانید به صفحه اختصاصی آن در زومجی مراجعه کنید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده