نویسنده: آراییس نظریان
// چهار شنبه, ۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۰

بازی RUINER با انتشار تریلری در دسترس قرار گرفت

کمپانی Devolver Digital با انتشار تریلر هنگام عرضه بازی RUINER، این اثر شوتر و اکشن را در دسترس طرفداران این سبک قرار داد.

بر طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو لهستانی ریکان گیمز (Reikon Games) و کمپانی دیوالور دیجیتال (Devolver Digital) اعلام کردند که پروژه شوتر و اکشن آنها یعنی بازی RUINER در دسترس طرفداران قرار گرفته است. بازی مذکور برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و  پی سی، مک و لینوکس منتشر شد و سازندگان چندی پیش اعلام کردند که نسخه نینتندو سوییچ این بازی نیز در دست بررسی قرار دارد. به مناسبت عرضه شدن این بازی سازندگان تریلر جدیدی نیز از آن منتشر کردند که گیم‌پلی سرعتی و دنیای تاریک این بازی را نشان می‌دهد.

بازی RUINER یک اثر  شوتر و اکشن است که وقایع آن در آینده یعنی سال ۲۰۹۱ میلادی اتفاق می‌افتد و کاربران را در دنیای خیالی آن یعنی Rengkok رها می‌کند. در این بازی کاربران در جایگاه شخصیتی که از بیماری روحی رنج می‌برد، بازی را آغاز می‌کنند و به دنبال برادر وی که به دست نیرو‌های نامشخصی ربوده شده است،‌ می‌روند.

RUINER

در این بازی همراه مرموز شما که یک هکر است به شما کمک می‌کند که به هدف خود برسید. در طول سفرتان باید دشمنان خود را که سد راه شما می‌شوند، نابود کنید و برای این‌کار سلاح‌های مختلفی در دسترس شما قرار گرفته است.

علاوه بر داستان غنی این بازی ویژگی‌های کلیدی زیادی را در خود جای داده است که سازندگان از مبارزات آن «به سرعت رعد‌و‌برق» یاد کردند که برای اینکه بتوانید از مبارزات جان سالم به در ببرید باید تمرکز زیادی روی آن به خرج دهید. استراتژی‌های مختلفی برای مبارزات شما در این بازی در نظر گرفته شده است که شامل کاهش سرعت زمان می‌شود یا اینکه می‌توانید همانند رمبو به درگیری‌های ملحق شوید و دشمنان خود را از پای در بیاورید. برای اطلاع از ویژگی‌های این بازی می‌توانید به این مطلب در زومجی مراجعه کنید.

مدت زمان نیاز برای اتمام بازی RUINER حدودا ۶ الی ۸ ساعت مشخص شده است. در رابطه با استودیو سازنده این بازی یعنی استودیو Reikon Games باید گفت که نفرات آن از سازنده‌های آثاری همچون بازی The Witcher، بازی Dying Light، بازی Shadow Warrior و بازی This War is Mine تشکیل شده است.

بازی RUINER هم اکنون با قیمت ۱۹.۹۹ دلار در دسترس کاربران است و در ادامه می‌توانید تریلر هنگام عرضه بازی RUINER را تماشا و دانلود کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

| |


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده