// دوشنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۲

احتمال دارد بازی Ruiner برای سوییچ هم پورت شود

سازندگان بازی شوتر و اکشن Ruiner در مصاحبه‌ای اعلام کردند که احتمال دارد این بازی به کنسول نینتندو سوییچ نیز راه پیدا کند.

اسفندماه سال گذشته در جریان اخبار بازی خواندیم که استودیو ریکان گیمز و کمپانی دیوالور دیجیتال تاریخ انتشار بازی Ruiner را برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، پی سی، مک و لینوکس مشخص کردند. حال سازندگان اعلام کردند که احتمال دارد این بازی شوتر را برای نینتندو سوییچ نیز منتشر کنند.

در مصاحبه‌ای که دوال‌شاکرز با سازندگان حاضر در استودیو ریکان گیمز داشته‌ است توسعه‌دهندگان اعلام کردند که توسعه نسخه سوییچ این بازی را پیش‌تر در نظر گرفته‌اند و به فکر آن نیز هستند. با این حال آنها هنوز رسما نسخه سوییچ این بازی را تایید نکرده‌اند.

اگر برای اولین بار است که نام بازی Ruiner به گوشتان می‌خورد باید گفت که این اثر، یک شوتر با زاویه دید بالا به پایین است که به گفته سازندگان از خشونت بالایی نیز برخوردار است. وقایع این بازی در آینده یعنی در سال ۲۰۹۱ میلادی رخ می‌دهد و کاربران را در دنیایی مدرن به نام Regnok رها می‌کند. کاربران در این بازی در نقش کاراکتری که از بیماری روانی رنج می‌برد قرار می‌گیرند و با جامعه‌ای فاسد روبه‌رو می‌شوند. در این بازی شما به کمک دوست خود که یک هکر است به جستجوی برادر خود می‌روید؛ کسی که به دست نیرو‌های ناشناس ربوده شده است.

RUINER

سازنده این بازی یعنی استودیو Reikon Games در سال ۲۰۱۴ به دست توسعه‌دهندگانی که پیش‌تر در ساخت آثاری همچون بازی The Witcher، بازی Dying Light، بازی Shadow Warrior و بازی This War is Mine نقش داشته‌اند، در پایتخت لهستان تاسیس شده است. سازندگان در مورد روند بازی جدید خود خاطرنشان کردند که کاربران با Ruiner یک روند سریع، خشن و پرهیجان را در نبرد‌های خود تجربه خواهند کرد.

برای اینکه بتوانید به هدف خود در این بازی برسید، بازی سلاح‌های مدرنی را در اختیار شما قرار می‌دهد که شامل سلاح‌های سرد و گرم می‌شود. علاوه بر سلاح‌های یاد شده، تجهیزات دیگری نیز در بازی یافت می‌شود که به شما توانایی‌های خاصی می‌بخشد که شامل زره‌ها، تجهیزات هک و جاخالی دادن می‌شود.

بازی Ruiner به‌زودی در تاریخ ۴ مهرماه (۲۶ سپتامبر) برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4، پی‌سی، مک و لینوکس منتشر می‌شود که برای اطلاع بیشتر می‌توانید به وب‌سایت رسمی و همچنین صفحه استیم آن مراجعه کنید. بازی مذکور با قیمت ۱۹.۹۹ دلار هم‌اکنون در استیم برای پیش‌خرید کردن در دسترس است. در ادامه می‌توانید تریلر هیجان‌انگیز این بازی را که پیش‌تر منتشر شده است، تماشا کنید و از حال‌و‌هوای آن باخبر شوید.

 |  | 

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده