نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۰

تکمیل فیلمبرداری صحنه‌ های امیلیا کلارک در فیلم Han Solo

ران هاوارد با انتشار تصویری، از به پایان رسیدن فیلمبرداری صحنه‌های امیلیا کلارک در فیلم هان سولو (Han Solo) خبر داد.

پس از فیلم Rogue One: A Star Wars Story (روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان)، فیلم Han Solo دومین فیلم فرعی دنیای جنگ ستارگان (Star Wars) است که در حال حاضر قرار است این فیلم در تابستان سال آینده اکران شود. طی ماه‌های گذشته شاهد اتفاقات و تغییرات گسترده‌ای در این فیلم مورد انتظار بوده‌ایم. خرداد امسال کمپانی لوکاس فیلم با انتشار خبری اعلام کرد که با کریستوفر میلر و فیل لرد که کارگردانی فیلم Han Solo را بر عهده داشته‌اند، قطع همکاری کرده است و یک روز پس از این ماجرا، لوکاس فیلم اعلام کرد که ران هاوارد به‌عنوان کارگردان جدید فیلم Han Solo انتخاب شده است. پس از نشستن هاوارد روی صندلی کارگردانی این فیلم، فیلمبرداری دوباره گسترده این فیلم همزمان با فیلمبرداری صحنه‌های باقی‌مانده آن آغاز شد.

علاوه بر تغییر کارگردان، پل بتانی، بازیگر نقش ویژن در دنیای سینمایی مارول، نیز جانشین مایکل کی ویلیامز در فیلم Han Solo شد. ویلیامز به علت مشکلاتی که در برنامه‌ریزی و طولانی شدن زمان فیلمبرداری فیلم Han Solo به‌وجود آمده بود، از ادامه حضور در این فیلم انصراف داد. طی هفته‌های گذشته، هاوارد با انتشار تصاویری، از به پایان رسیدن فیلمبرداری صحنه‌های دونلاد گلاور، بازیگر نقش لاندو کالریسیان جوان و پل بتانی که نقش آن هنوز تایید نشده است، در این فیلم خبر داد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلمبرداری صحنه‌های یکی دیگر از بازیگران اصلی فیلم Han Solo به پایان رسیده است.

امیلیا کلارک که نقش اصلی زن فیلم Han Solo را بر عهده دارد، اخیرا پروژه ساخت این فیلم را ترک کرده است. طبق اطلاعات فاش‌شده، نام این شخصیت کیرا یا کورا است و هاوارد اخیرا تصویری را در شبکه‌های مجازی از آخرین روز حضور او در این فیلم منتشر کرده است. در این تصویر، برای اولین بار ظاهر رسمی کلارک را در فیلم Han Solo می‌توانیم مشاهده کنیم، اما هاوارد از به اشتراک گذاشتن اطلاعات بیشتری در مورد نقش کلارک در این فیلم خودداری کرد. کلارک چند روز پیش نیز تصاویری را در اینستاگرام شخصی خود منتشر کرد که در آنها او در حال رنگ‌آمیزی موهای خود است تا برای شروع فیلمبرداری فصل هشتم سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) آماده شود. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Han Solo movie

هاوارد در توصیف شخصیت کلارک در فیلم Han Solo گفت که شخصیت او خارق‌العاده، نیرومند و بسیار پر نشاط است. کلارک پیش از این گفته بود که شخصیت او در این فیلم فوق‌العاده خواهد بود. با این حال، به نظر می‌رسد که فیلمبرداری فیلم Han Solo به مراحل پایانی خود نزدیک شده است و به‌زودی کار فیلمبرداری این فیلم به پایان خواهد رسید. پیش از این پیش‌بینی می‌شد که فیلمبرداری این فیلم تا اواخر ماه جولای امسال به پایان برسد، اما تغییرات به‌وجود آمده باعث شد که فیلمبرداری و فیلمبرداری دوباره این فیلم همزمان انجام شود و همین موضوع باعث طولانی‌تر شدن زمان فیلمبرداری و تولید فیلم Han Solo شده است.

فیلم Han Solo در حال حاضر قرار است در تاریخ ۲۵ می ۲۰۱۸ (۴ خرداد ۱۳۹۷) اکران شود. آلدن ارنرایک، دونالد گلاور، امیلیا کلارک، وودی هارلسون، پل بتانی، جوناس سوآتامو، ایان کنی، تندی نیوتون، وارویک دیویس و فیبی والر-بریج از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. لارنس کاسدان به همراه جان کاسدان، پسر وی، کار نوشتن فیلمنامه فیلم Han Solo را بر عهده داشته‌اند.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده