// پنجشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۱

دو بازیکن NFL در بازی Call Of Duty: WW2 حضور خواهند داشت

لوون بل، بازیکن تیم پیتسبرگ استیلرز با انتشار تصویری در شبکه توییتر از حضور خود و هم‌تیمی‌اش در بازی Call Of Duty: WW2 خبر داده است.

یکی از ویژگی‌های مجموعه Call Of Duty استفاده از ورزشکاران و هنر‌مندان مشهور در بازی‌های مختلف است. از بین هنر‌مندان به افرادی همچون کیت هرینگتون، کوین اسپیسی، جیمی کیمل، مایکل کیتون، آیس کیوب، هدر گراهام و ران پرلمن و از بین ورزشکاران به افرادی همچون لوئیس همیلتون، کانر مک‌گرگور و مارشاون لینچ می‌توان اشاره کرد. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، کمپانی اکتیویژن و استودیو اسلج همر گیمز قصد دارند این سنت را در بازی Call of Duty: WWII نیز ادامه دهند و برای تحقق آن از دو بازیکن لیگ NFL به نام‌های لوون بل و الخاندرو ویلانووا استفاده خواهند کرد.

این خبر را لوون بل با انتشار پستی در شبکه اجتماعی توییتر اعلام کرده است. وی علاوه بر انتشار تصاویری از خود و الخاندرو ویلانووا، در متن توییت خود، حضور در بازی محبوبش را «افتخار» نامیده است. تصاویر لوون بل و الخاندرو ویلانووا، بازیکنان تیم پیتسبرگ استیلرز در قامت سربازان را در ادامه مشاهده می‌کنید.

بازی Call of Duty: WWII

الخاندرو ویلانووا پیش از تیم پیتسبرگ استیلرز، در تیم آکادمی نظامی ایالات متحده، معروف به وست پوینت عضویت داشته است. همچنین او در ارتش خدمت کرده و به‌عنوان عضوی از تشکیلات نظامی آرمی رنجرز در جنگ افغانستان حضور داشته است. به دلیل نجات سربازان زخمی در زیر آتش دشمن، نیروی هوایی ایالات متحده آمریکا به وی نشان ستاره برنزی لیاقت اعطا کرده است.

بازی Call of Duty: WWII

Call of Duty: WWII، محصول استودیو Sledgehammer Games و کمپانی Activision، در تاریخ ۳ نوامبر (۱۲ آبان) روی پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 4 وایکس باکس وان منتشر خواهد شد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده