نویسنده: علیرضا قاسمی
// شنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۱

اطلاعات جدیدی از حالت زامبی Call of Duty: WWII منتشر شد

سازندگان بازی Call of Duty: WWII اخیرا اطلاعات جدیدی از بخش زامبی بازی ارائه کرده و توضیحاتی در مورد ویژگی‌های آن ارائه کردند. 

مانند چند نسخه اخیر بازی‌های Call of Duty، جدیدترین بازی این مجموعه یعنی Call of Duty: WWII، دارای یک حالت زامبی خواهد بود. در حالی که مدتی است که بازیگران بخش زامبی معرفی شده‌اند، اکنون جزییات جدیدی از این بخش ارائه شده است. 

در جدیدترین اخبار بازی، جان هورسلی، مدیر ارشد استودیو بازی‌سازی اسلج همر و سرپرست بخش زامبی Call of Duty: WWII، در پستی در PlayStation Blog، تایید کرد که همانند نسخه‌های پیشین، زامبی‌ها به صورت دسته‌ای حمله خواهند کرد. هورسلی همچنین گفت که حالت زامبی، روی همکاری و مشارکت چهارنفره، علیه موج زامبی‌های مرگبار متمرکز شده است. او اشاره کرد که بخش زامبی، محیطی ترسناک خواهد داشت که حاصل تجربه‌ی توسعه دهندگان این بخش از بازی‌هایی مانند Dead Space است. هورسلی همچنین گفت که تیم توسعه دهنده‌ی این بخش، نهایت توان خود را به کار گرفته است تا بهترین تجربه‌ی زامبی را که تاکنون توسط اسلج همر ساخته شده است برای دوست‌داران این سبک و داستان فراهم بیاورد. 

هورسلی همچنین اطلاعات دیگری در مورد محیط و داستان حالت زامبی منتشر کرده است:

زامبی‌ها در سال‌های بعد از جنگ جهانی دوم، در یک روستای ساکت باواریایی در آلمان حضور خواهند داشت. کاربران به یک گوشه‌ی وحشتناک از روستا منتقل خواهند شد، جایی که فاضلاب خون و آزمایشگاه‌های شرورانه وجود دارند و مقبره‌های باستانی هم از اسرار سیاهی پرده بر می‌دارند. کاربران همچنین با انواع مختلف زامبی‌ها، با وظایف و نقش‌های مخصوص به خود، مواجه خواهند شد. برای مثال، شما با زامبی‌های آتشین و دونده مواجه خواهید شد که اگر در گوشه‌ای گیر افتاده باشید، با مشکل جدی و وخیمی روبرو خواهید شد. 

بازی Call of Duty: WWII در تاریخ ۱۲ آبان ماه (سه نوامبر) روی کامپیوتر، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. اخیرا تاریخ انتشار نسخه بتا بازی Call of Duty: WWII برای پی سی مشخص شد و همچنین، باندل پلی استیشن 4 بازی Call of Duty: WWII معرفی شد. پیش از این هم، کمپانی اکتیویژن، با انتشار تریلری، از مزایای پیش خرید بازی Call Of Duty: WWII پرده برداشت. برای دریافت جدیدترین اخبار بازی‌ Call of Duty: WWII، با زومجی همراه باشید. 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده