نویسنده: سارا مرتضوی
// پنجشنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۲

باندل نینتندو سوییچ بازی Super Mario Odyssey معرفی شد

کمپانی نینتندو در جریان برنامه Nintendo Direct از باندل جدید کنسول نینتندو سوییچ و بازی Super Mario Odyssey رونمایی کرد.

اگر شما نیز از طرفداران کنسول نینتندو سوییچ باشید، حتماً می‌دانید که از زمان عرضه این کنسول تا به حال، کمپانی نینتندو باندلی رسمی برای این کنسول محبوب و دوست‌داشتنی عرضه نکرده بود. حالا آن‌طور که در آخرین اخبار بازی به گوش می‌رسد، بالاخره کمپانی نینتندو اعلام کرد هم‌زمان با عرضه بازی Super Mario Odyssey، باندل نینتندو سوییچ این بازی نیز روانه بازار خواهد شد.

Super Mario Odyssey Nintendo Switch Bundle

نینتندو از باندل جدید خود در جریان برنامه اینترنتی نینتندو دایرکت رونمایی کرد. نینتندو در این برنامه زمان زیادی را به معرفی بازی جدید خود یعنی Super Mario Odyssey و نیز Amiiboهای این بازی اختصاص داد و حالت جدید Photo Mode را نیز معرفی کرد. در جریان همین برنامه بود که در نهایت کمپانی نینتندو از باندل جدید کنسول نینتندو سوییچ که شامل کنسول، یک نسخه از بازی، داک کنسول و جوی‌کان‌های قرمز رنگ است نیز رونمایی کرد. این باندل زیبا و منحصربه‌فرد هم‌زمان با عرضه بازی Super Mario Odyssey و در تاریخ ۲۷ اکتبر (۵ آبان‌ماه) سال جاری در دسترس قرار خواهد گرفت. این باندل در امریکا با قیمت ۳۸۰ دلار به بازار عرضه خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده