// پنجشنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۹

تریلر جدید بازی Super Mario Odyssey با محوریت حالت Photo Mode

نینتندو در جریان برنامه Nintendo Direct تریلری از بازی Super Mario Odyssey منتشر کرد که حالت Photo Mode آن را نشان می‌دهد.

اولین بازی ماریو برای کنسول نینتندو سوییچ، یعنی بازی Super Mario Odyssey، دارای بخشی است که پیش‌تر در بازی‌های نینتندو دیده نشده است و آن هم حالت عکس‌برداری یا همان Photo Mode است. در حالی که نینتندو دکمه‌ای را برای اسکرین‌شات گرفتن در این بازی تعبیه کرده است، بخش دیگری را هم برای کاربران در نظر گرفته است که بازیکنان می‌توانند به‌واسطه آن تصاویر بهتری را از روند بازی خود بگیرند. سازندگان، این اخبار بازی را به‌واسطه‌ ویدیویی در جریان برنامه‌ اینترنتی خود یعنی نینتندو دایرکت، که پیش‌تر زمان پخش‌ آن مشخص شده بود، منتشر کردند.

در حین بازی کاربران می‌توانند با فشار دادن دکمه پایین D-pad، هدایت دوربین را به‌طور آزادانه در اختیار بگیرند و همچنین فرآیند بزرگ‌نمایی و کوچک‌نمایی را روی عکس خود اعمال کنند. این حالت همچنین به کاربران اجازه می‌دهد که المان‌های روی صفحه بازی یا همان HUD را از صفحه حذف کنند و از همه مهم‌تر اجازه می‌دهد که لوگوی این بازی را نیز روی عکس خود اعمال کنید. همین‌طور این حالت به کاربران امکان می‌دهد که به‌واسطه بخش فیلتر به عکس‌های خود افکت دهند؛ به طور مثال، به‌وسیله این فیلتر‌ها به عکس خود حال‌و‌هوای قدیمی ببخشند و آن را به‌عنوان گرافیک کنسول GameBoy یا SNES جلوه دهند. به‌گفته سازندگان، کاربران با این حالت می‌توانند تصاویر پس‌زمینه زیبایی را به دلخواه ثبت کنند و حتی با استفاده از سیستم کنسول آن را با دوستان‌شان یا روی صفحه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند. در ادامه می‌توانید حالت یاد شده را در دقیقه ۵:۰۷ ویدیویی که سازندگان منتشر کرده‌اند تماشا کنید.

| |

اگر از طرفداران سری‌بازی‌های ماریو و همچنین کنسول نینتندو سوییچ هستید، در ادامه می‌توانید عکس باندل نینتندو سوییچ بازی Super Mario Odyssey را مشاهده کنید. این باندل ضمن به همراه داشتن کنسول و بازی مذکور، کنترلر‌ها یا همان جوی‌کان‌هایش با حال‌و‌هوای بازی ماریو به رنگ قرمز طراحی شده است. باندل یاد شده به همراه بازی در تاریخ ۵ آبان‌ماه (۲۷ اکتبر) عرضه می‌شود و در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. در همان روز نینتندو کیف مخصوص این بازی را نیز عرضه خواهد کرد که در ادامه می‌توانید عکس آن را نیز مشاهده کنید.

Super Mario Odyssey

Super Mario Odyssey

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده