// دوشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۴۵

تریلر ۱۵ دقیقه ای از گیم پلی بازی Metroid: Samus Returns

استودیو Nintendo Treehouse تریلری جدید از بازی Metroid: Samus Returns منتشر کرد که ۱۵ دقیقه از گیم‌پلی این بازی را نشان می‌دهد.

تبلیغات زیادی از بازی Metroid: Samus Returns در جریان نمایشگاه E3 2017 پخش شد، اما پس از آن اطلاعات کمی از بازی منتشر شده است. حال در جدیدترین اخبار بازی و در حاشیه کامیک‌ کان سن دیگو، دمتریس باگز، از توسعه‌دهندگان حاضر در استودیو تری‌هاوس (Treehouse)، گیم‌پلی این بازی را برای سایت IGN به نمایش گذاشته است که در آن شاهد برخی ویژگی‌های این بازی ۲.۵ بعدی هستیم. همچنین در انتها با وجود توضیحات سازنده، شاهد باس‌فایت این بازی نیز بودیم.

سازندگان با اجرای دو ذخیره جداگانه از بازی، دو محیط مختلف آن را به نمایش گذاشتند. یکی از آنها اوایل بازی را به تصویر می‌کشد که در آن شاهد قابلیت Spider Ball شخصیت محبوب این بازی یعنی ساموس بودیم. این قابلیت به ساموس اجازه می‌دهد که به صورت یک توپ دربیاید و از دیوار‌ها بالا برود.

پس از چندین بار مردن، گیم‌پلی این بازی به مینی باس‌فایت و باس‌فایت خاتمه یافت. علاوه بر این‌ها شاهد یک قابلیت بسیار جالب از ساموس بودیم که در نبرد‌های تن‌به‌تن توانست حملات دشمنان را دفع کند و به سمت آنها برگرداند که این حرکت از انیمیشن زیبایی نیز برخوردار بود. این قابلیت در لحظه ۱۰:۵۵ و همچنین در انتهای ویدیو اتفاق می‌افتد.

استودیو نینتندو تری‌هاوس بازی Metroid: Samus Returns را اولین بار پس از کنفرانس خبری نینتندو در جریان نمایشگاه E3 2017، معرفی کرد. بازی مذکور در تاریخ ۲۴ شهریورماه (۱۵ سپتامبر) به طور انحصاری برای کنسول دستی نینتندو 3DS عرضه خواهد شد. همچنین نینتندو از آمیبو و نسخه کالکتور این بازی نیز رونمایی کرده است که به همراه بازی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

در ادامه می‌توانید تریلر گیم‌پلی این بازی را تماشا کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

| |


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده