نویسنده: علیرضا قاسمی
// شنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱

ایکس باکس وان ایکس در پیش فروش رکوردشکنی کرد

از یکشنبه‌ گذشته، پیش فروش کنسول ایکس باکس وان ایکس آغاز شده است و حالا گفته می‌شود که این کنسول، بیش‌تر از ایکس باکس‌‌های قبلی، پیش فروش شده است.

هر چند که ممکن است ایکس باکس وان ایکس از لحاظ فنی یک کنسول نسل جدید نباشد، اما تقاضا برای خرید این کنسول وجود دارد. طبق گفته‌ی مایکروسافت، میزان پیش فروش ایکس باکس وان ایکس، از دیگر کنسول‌های تاریخ ایکس باکس پیشی گرفته است. 

در جدیدترین اخبار بازی، همانطور که انتظار می‌رفت، پیش فروش این کنسول، یکشنبه‌ی گذشته و در جریان نمایشگاه گیمزکام 2017 و کنفرانس خبری مایکروسافت آغاز شد و حالا به سرعت در حال ثبت فروش است. مایک نیکولز، معاون رئیس بازاریابی مایکروسافت در این باره گفت:

در عرض چند روز، شاهد یک رکوردشکنی در فروش بوده‌ایم و در چندین کشور، موجودی به اتمام رسیده است. شما، بزرگترین طرفداران ما، نسخه‌ی پروژه‌ی اسکورپیو ایکس باکس وان ایکس را در عرض تنها ۵ روز، بیش از هر ایکس باکس دیگری در تاریخ، پیش خرید کرده‌اید. 

کسانی که در خرید ایکس باکس وان ایکس شک داشتند، ممکن است با معرفی نسخه‌ی اسکورپیو، به خرید این کنسول ترغیب شده باشند. این نسخه از کنسول، از نظر طراحی تفاوت‌هایی با ایکس‌باکس وان ایکس دارد و شامل یک پایه‌ی عمودی نیز می‌شود. همچنین این نسخه تنها با پیش خرید، قابل دسترسی بود و به بسیار محدود تولید شده بود.

مایکروسافت قصد ندارد که کنسول‌های نسخه‌ی اسکورپیو بیشتری را به فروش بگذارد، اما پیش فروش نسخه‌ی استاندارد ایکس باکس وان ایکس، با همان قیمت نسخه‌ی اسکورپیو (۴۹۹ دلار)، در دسترس خواهد بود. کمپانی مایکروسافت، در طول ماه جاری، جزئیات بیشتری در مورد موج پیش فروش این کنسول ارائه خواهد داد. 

کنسول ایکس‌باکس وان ایکس در تاریخ ۱۷ آبان ماه (هفت نوامبر) عرضه خواهد شد. این کنسول پیشرفت‌های قابل توجهی در بخش‌هایی مانند قدرت و قابلیت اجرای بازی‌های 4K به همراه دارد، هر چند نیاز نیست که حتما یک نمایشگر 4K داشته باشید تا بهبودهای گرافیکی صورت گرفته‌ را مشاهده کنید. برای اطلاع از قیمت ایکس باکس وان ایکس کلیک کنید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده