// جمعه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۰

جزئیات بخش چند نفره‌ بازی Stardew Valley منتشر شد

استودیو چاکل فیش اخیرا جزئیاتی از بخش چند نفره‌ و ویژگی‌های جدید بازی Stardew Valley را منتشر کرده است.

بازی کشاورزی و ماجراجویی Stardew Valley در اوایل سال ۲۰۱۶ میلادی روانه بازار شد و از آن زمان استودیو چاکل فیش (Chucklefish)، سازنده بازی Stardew Valley، سخت در تلاش است تا بتواند محتویات جدیدی را به بازی اضافه کند و در همین راستا، اطلاعاتی از بخش چند نفره‌ی بازی منتشر شده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، مشخص شده که بخش چند نفره‌ی بازی، در واقع یک حالت کوآپ است که می‌توانید با دوستان خود به ماجراجویی بپردازید. زمان کوتاهی پس از اینکه بازی را آغاز می‌کنید، یک گزینه برای شما به نمایش در می‌آید که در جریان آن سه کابین در مزرعه‌ی خود خواهید ساخت. هر کدام از این کابین‌ها متعلق به یکی از دوستان شما است.

اشخاصی که وارد دنیای شما می‌شوند، می‌توانند تمام کارهایی که شما انجام می‌دهید انجام بدهند. می‌توانند به کشاورزی، ساخت و ساز و معدن‌کاری مشغول شوند یا با NPCهای بازی ازدواج کنند. همچنین تمامی آیتم‌های Inventory شما از سایر بازیکن‌ها جدا خواهد بود و زمانی که آفلاین هستید، این آیتم‌ها در یک صندوق و در کابین شما قرار داده می‌شود. یکی از موارد جالبی که بازیکنان از تیم سازنده خواسته بودند، این بود که بتوانند با سایر بازیکن‌ها نیز ازدواج کنند که استودیو چاکل فیش اعلام کرده که درآینده امکان دارد این قابلیت نیز به بازی اضافه شود.

تیم سازنده در نظر دارد اواخر سال ۲۰۱۷ بتای این حالت را ابتدا در دسترس بازیکنان پی سی قرار بدهد و در اوایل سال ۲۰۱۸ آن را به صورت کامل روی کامپیوتر عرضه کند. در ادامه گفته نشده است که چه زمانی این حالت برای کنسول‌ها منتشر می‌شود ولی ابتدا در دسترس نینتندو سوییچ قرار خواهد گرفت.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده