نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۳ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۸

مارول و ABC در حال ساخت یک سریال مشابه Jessica Jones هستند

بخش تلویزیونی مارول و شبکه ABC تایید کردند که این کمپانی در حال ساخت یک سریال مشابه سریال جسیکا جونز (Jessica Jones) است.

سریال Agent Carter (ایجنت کارتر) اولین سریال مشترک مارول و شبکه ABC با محوریت یک شخصیت زن بود، اما پس از دو فصل ساخت این سریال لغو شد. سریال Mockingbird (ماکینگ‌برد)، دومین سریال مشترک این دو کمپانی بود، اما قسمت آزمایشی این سریال نتوانست نظر شبکه ABC را جلب کند و ساخت این سریال پیش از پخش آن لغو شد. با این حال، سریال Jessica Jones (جسیکا جونز) که با همکاری مشترک کمپانی مارول و شبکه نت‌ فلیکس ساخته و پخش شد، به یک موفقیت بزرگ دست یافت و توانست نظر بینندگان و منتقدان را جلب کند.

همچنین پس از موفقیت فیلم Wonder Woman (زن شگفت انگیز) عجیب نیست که مارول نیز علاقه بیشتری به ساخت فیلم و سریال بر اساس ابرقهرمان‌های زن داشته باشد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کریم زریک، معاون مدیر بخش برنامه‌ها و سریال‌های اورجینال مارول تایید کرده است که سریال‌های بیشتری با محوریت ابرقهرمان زن در دست ساخت هستند. او در ادامه تایید کرد که یکی از این سریال‌ها با همکاری شبکه ABC در دست ساخت است، اما از دادن اطلاعات بیشتری در رابطه با این پروژه خودداری کرد. با این حال، زریک گفت که این سریال یک نسخه مشابه از سریال Jessica Jones خواهد بود.

Spider-Woman

در حال حاضر سخت است که بگوییم این سریال قرار است بر اساس چه شخصیتی ساخته شود، اما ممکن است منظور او شخصیت جسیکا درو ملقب به زن عنکبوتی (Spider-Woman) باشد که به نظر شخصیت مناسبی برای ساخت یک سریال مستقل ابرقهرمانی می‌رسد. با وجود این مشخص نیست که حقوق ساخت فیلم و سریال این شخصیت در دست مارول است یا مانند دیگر شخصیت‌های مجموعه مرد عنکبوتی در اختیار کمپانی سونی پیکچرز قرار دارد. زریک در ادامه اشاره‌ای به سریال New Warriors (مبارزان جدید) نیز کرد و گفت که این سریال، اولین سریال کاملا کمدی مارول خواهد بود. او در ادامه توضیح داد که چرا این کمپانی در حال رفتن به سمت این سبک است و چرا سریال Powerless که یک سریال کمدی از کمپانی دی سی بود، پس از پخش یک فصل از آن لغو شده است. زریک گفت:

زمان آن فرا رسیده است که روی یک سریال کمدی کار کنیم؛ به‌خاطر اینکه ما دارای یک ایده مناسب هستیم. مارول هرگز روی یک کمدی در اداره کار نخواهد کرد؛ چرا که شما علاقه‌ای به دیدن آن ندارید.

New Warriors

ماه تیر امسال، مارول فهرست رسمی بازیگران سریال New Warriors را منتشر کردیلانا وینتراب در نقش شخصیت درین گرین (Doreen Green) با نام مستعار Squirrel Girl، درک تیلر در نقش کریگ هالیس ملقب به آقای ایمورتال، جرمی تاردی در نقش دواین تیلور (نایت ترشر)، کالوم ورثی در نقش رابی بالدوین (اسپیدبال)، متیو موی در نقش زک اسمیت (میکروب) و کیت کامر در نقش دبورا فیلدز (دبری)، از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. هنوز هیچ تاریخی برای پخش سریال New Warriors اعلام نشده است، اما این سریال قرار است توسط مارول و شبکه ABC تولید و از شبکه Freeform پخش شود.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده