نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۴۵

بازیگران سریال New Warriors معرفی شدند

بخش تلویزیونی مارول رسما فهرست کامل بازیگران سریال مبارزان جدید (New Warriors) را منتشر کرد.

فروردین امسال بود که کمپانی مارول ساخت سریال New Warriors با حضور و محوریت دختر سنجابی (Squirrel Girl) را رسما تایید کرد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مارول فهرست کامل بازیگران این سریال را رسما تایید و منتشر کرده است. طبق این فهرست، میلانا وینتراب، بازیگر سریال This Is Us (این ما هستیم) در نقش شخصیت درین گرین (Doreen Green) با نام مستعار Squirrel Girl و درک تیلر، بازیگر سریال Baby Daddy، در نقش کریگ هالیس ملقب به آقای ایمورتال در سریال New Warriors به ایفای نقش خواهد پرداخت. جرمی تاردی در نقش دواین تیلور (نایت ترشر)، کالوم ورثی در نقش رابی بالدوین (اسپیدبال)، متیو موی در نقش زک اسمیت (میکروب) و کیت کامر در نقش دبورا فیلدز (دبری)، دیگر بازیگرانی هستند که در این سریال حضور خواهند داشت. کوین بیگل، سازنده سریال New Warriors، در بیانیه منتشر شده گفت:

من برای کار با این گروه باورنکردنی از بازیگران بسیار هیجان‌زده هستم. آن‌ها بامزه، صادق، مشتاق و جذاب هستند و می‌توانند کاملا نقش شخصیتی را که بر عهده دارند، تجسم و بازی کنند. این برای من یک افتخار است که با هر یک از آن‌ها قرار است برای ساخت این سریال همکاری کنم.

پیش از این، از شانون پرسر، بازیگر نقش بارب در سریال Stranger Things و می ویتمن، بازیگر سریال Parenthood، به عنوان دو گزینه اصلی نقش دختر سنجابی نام برده می‌شد. این دو بازیگر از طرفداران این شخصیت نیز هستند، اما در نهایت بازیگر دیگری برای این نقش انتخاب شد. هنوز هیچ تاریخی برای پخش سریال New Warriors اعلام نشده است، اما این سریال قرار است توسط مارول و شبکه ABC تولید و از شبکه Freeform پخش شود. شبکه Freeform که پیش از این با نام ABC Family شناخته می‌شد،‌ یک شبکه تلویزیونی است که برنامه‌های آن مختص نوجوانان و جوانان است.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده