نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۲

انتشار تصاویر و پوستر جدید از سریال The Defenders

مارول و نتفلیکس تصاویر و پوستر جدیدی از سریال مورد انتظار دیفندرز (The Defenders) منتشر کرده‌اند.

ماه گذشته، مارول و شبکه نت فلیکس دومین تریلر سریال The Defenders را در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو امسال منتشر کردند. مدتی پیش نیز واکنش منتقدان به چهار قسمت ابتدایی این سریال منتشر شد که واکنش آن‌ها اکثرا مثبت بوده است؛ هرچند به نظر می‌رسد که منتقدان انتظار بیشتری از این سریال داشته‌اند. با این حال، هنوز هم منتظر هستیم تا بدانیم که چگونه قرار است دردویل، جسیکا جونز، لوک کیج و آیرون فیست برای مبارزه و شکست شخصیت بسیار مرموز الکساندرا و نیروهایش متحد شوند و یک گروه را تشکیل بدهند.

حال مارول و نت‌فلیکس تصاویر و پوستر جدیدی از سریال The Defenders منتشر کرده‌اند. در یکی از این تصاویر، شاهد حضور دو شخصیت‌ کارن پیج و فاگی نلسون هستیم و در تصویری دیگر شخصیت الکترا را مشاهده می‌کنیم. در دیگر تصاویر نیز شخصیت‌های اصلی سریال از جمله دردویل، جسیکا جونز و لوک کیج حضور دارند، اما آیرون فیست در این تصاویر حضور ندارد. با این حال، در پوستر جدید سریال The Defenders شاهد حضور هر چهار شخصیت اصلی سریال هستیم. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر و پوستر را مشاهده کنید:

The Defenders Images

چارلی کاکس در نقش دردویل، فین جونز در نقش آیرون فیست، مایک کولتر در نقش لوک کیج، کریستین ریتر در نقش جسیکا جونز، سیگورنی ویور در نقش الکساندرا، وی چینگ هو در نقش مادام گائو، سیمون میسیک در نقش میستی نایت، الدن هنسون در نقش فاگی نلسون، دبورا آن ول در نقش کارن پیج، اسکات گلن در نقش استیک، کری-ان ماس در نقش جری هوگارت، اکا داروایل در نقش مالکوم دوکاس، ریچل تیلور در نقش تریش واکر و روزاریو داوسون در نقش کلیر تمپل، دیگر بازیگرانی هستند که در سریال The Defenders حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فروردین امسال، مارول و نت‌فلیکس با انتشار ویدیویی کوتاه، تاریخ انتشار فصل اول سریال The Defenders را رسما تایید و اعلام کردند. این سریال قرار است در تاریخ ۱۸ آگوست امسال (۲۷ مرداد) از این شبکه منتشر شود.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده