نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۶ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۱

تاریخ انتشار سریال The Defenders اعلام شد

مارول و نت فلیکس سرانجام با انتشار ویدیویی کوتاه تاریخ انتشار سریال مورد انتظار دیفندرز (The Defenders) را اعلام کردند.

شبکه استریم نت‌فلیکس و مارول سرانجام تاریخ انتشار سریال The Defenders را تایید و اعلام کردند. طبق گفته نت‌فلیکس، این سریال در تاریخ ۱۸ آگوست ۲۰۱۷ (۲۷ مرداد ۱۳۹۶) از این شبکه منتشر خواهد شد. این سریال هشت قسمت خواهد داشت که تمامی قسمت‌ها در زمان انتشار در دسترس هستند. همچنین مارول و نت‌فلیکس تیزر بسیار کوتاهی از سریال The Defenders منتشر کرده‌اند که در این ویدیو دردویل، لوک کیج، جسیکا جونز و آیرون فیست، چهار ابرقهرمان این سریال، در درون یک آسانسور در ساختمان میدلند سرکل شهر نیویورک دیده می‌شوند. در پایان این ویدیو جسیکا جونز به دوربین مدار بسته درون آسانسور حمله می‌کند. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

|

اگر به قسمت بالا و سمت چپ توجه کنید، اعداد 23.253.120.81 را مشاهده می‌کنید که اگر آن را در مرورگر خود وارد کنید، وب‌سایت روزنامه‌ی نیویورک بولتین نشان داده می‌شود. در قسمت پایین این وب‌سایت، تاریخ انتشار سریال The Defenders قرار دارد. کارن پیج اکنون در این روزنامه کار می‌کند و اشاره‌ای به اتفاقات سریال‌های مشترک قبلی مارول و نت‌فلیکس و همچنین اتفاقاتی که در این سریال جریان خواهد داشت، دارد. ماه گذشته، مارول اعلام کرد که فیلمبرداری سریال The Defenders به پایان رسیده است.

دردویل با بازی چارلی کاکس، آیرون فیست با بازی فین جونز، لوک کیج با بازی مایک کولتر، و جسیکا جونز با بازیکریستین ریتر، اعضای گروه دیفندرز را در این سریال تشکیل می‌دهند. علاوه بر این، میستی نایت با بازی سیمون میسیک، فاگی نلسون با بازی الدن هنسون، کارن پیج با بازی دبورا آن ول، استیک با بازی اسکات گلن، جری هوگارت با بازی کری-ان ماس، مالکوم دوکاس با بازی اکا داروایل، تریش واکر با بازی ریچل تیلور و کلیر تمپل با بازی روزاریو داوسون، دیگر شخصیت‌هایی هستند که تاکنون حضور آن‌ها در سریال The Defenders تایید شده است. 

در ماه دی گذشته، اولین تصاویر رسمی سریال The Defenders توسط مجله اینترتیمنت ویکلی منتشر شد که در آن اولین تصویر از سیگورنی ویور نیز دیده می‌شود. او  قرار است نقش شرور و منفی اصلی این سریال را بازی کند.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده