نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۳۰ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۶

دومین تریلر سریال Inhumans منتشر شد

بخش تلویزیونی کمپانی مارول و شبکه ABC دومین تریلر فصل اول سریال مورد انتظار اینهیومنز (Inhumans) را منتشر کردند.

در حاشیه پنل سریال Inhumans در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو ۲۰۱۷ که پنج شنبه شب برگزار شد، بخش تلویزیونی مارول و شبکه ABC تریلر جدیدی از فصل اول این سریال مورد انتظار منتشر کردند. در اوایل ماه تیر، اولین تریلر این سریال منتشر شده بود که با واکنش نه چندان مثبت طرفداران نیز روبرو شد، اما در تریلر جدید تمرکز بیشتری روی خانواده سلطنتی و قدرت شخصیت‌های اصلی سریال Inhumans وجود دارد و با این شخصیت‌ها و قدرت‌های آن‌ها بیشتر آشنا می‌شویم. همچنین در این تریلر شاهد صحنه‌های بیشتری از شخصیت لاک‌جاو که یک سگ غول پیکر با توانایی تله پورتینگ است، نیز هستیم. علاوه بر این، در ساخت این تریلر از آهنگ Human اثر Rag'n'Bone Man استفاده شده است. شما در ادامه می‌توانید این تریلر با تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

در دومین تریلر سریال Inhumans شاهد بهبود کیفیت جلوه‌های ویژه سریال هستیم که در تریلر اول انتقادات بسیاری از آن شده بود. با این حال، مارول وعده است که کیفیت نهایی سریال بسیار بهتر از این نمایش‌ها و تریلرها خواهد بود. انسون مونت در نقش بلک بولت، ایوان رئون در نقش ماکسیموس، سریندا سوان در نقش مدوسا، کن لئونگ در نقش کارنک،  ایم اکواکر در نقش گورگن، ایزابل کورنیش در نقش کریستال، مایک مو در نقش تریتون، سونیا بالمورس در نقش اورن و الن واگلم در نقش لوئیز، از جمله بازیگرانی هستند در سریال Inhumans حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کار ساخت سریال Inhumans بر عهده اسکات باک، سازنده سریال Iron Fist (آیرون فیست) بوده است.

اگرچه مدت نسبتا زیادی است که از آغاز مجموعه کامیک‌های Inhumans می‌گذرد، اما طی سال‌های گذشته این مجموعه محبوبیت بسیاری پیدا کرده‌اند و در حال حاضر بیش از گذشته شناخته شده هستند. گروه اینهیومنز اولین‌بار در سال ۱۹۶۵ در کامیک گروه چهار شگفت‌انگیز (Fantastic Four) معرفی شدند. استن لی و جک کربی این گروه را خلق کردند، اما اولین مجموعه کامیک مستقل Inhumans در سال ۱۹۷۵ منتشر و تا سال ۱۹۷۷ انتشار نسخه‌های آن ادامه داشت. پیش از این نیز مارول ساخت فیلم Inhumans را در سال ۲۰۱۴ تایید کرد، اما مدتی بعد ساخت این فیلم متوقف و از جدول اکران فیلم‌های آینده کمپانی والت دیزنی حذف شد.

پخش هفتگی سریال Inhumans از تاریخ ۲۹ سپتامبر ۲۰۱۷ (۷ مهر ۱۳۹۶) آغاز خواهد شد. این سریال قرار است در هشت قسمت تولید و از شبکه ABC به روی آنتن برود. همچنین دو قسمت ابتدایی سریال Inhumans در تاریخ ۱ سپتامبر ۲۰۱۷ (۱۰ شهریور ۱۳۹۶) در سینماهای IMAX اکران خواهد شد


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده