نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۲

بازیگر شخصیت بلک بولت در سریال Inhumans مشخص شد

بخش تلویزیونی مارول بازیگر شخصیت بلک بولت (Black Bolt) در سریال اینهیومنز (Inhumans) را انتخاب و رسما معرفی کرد.

انسون مونت به عنوان بازیگر نقش بلک بولت در سریال Inhumans انتخاب و معرفی شد. مارول این خبر را با انتشار بیانیه‌ای در وب‌سایت خود رسما تایید و اعلام کرد. مونت بیشتر برای بازی در نقش کالن بوهانن در سریال درام و وسترن ارابه جهنم (Hell on Wheels) شناخته شده است. او قرار است نقش پادشاه شهر آتیلان را که از مردم اینهیومنز تشکیل شده، بازی کند که دارای قدرت‌های منحصر به فردی است. بلک بولت صدای نیرومند و مخربی دارد و به همین منظور همیشه سکوت می‌کند و حرف نمی‌زند. جف لوب، رئیس بخش تلویزیونی مارول و تهیه کننده اجرایی سریال Inhumans، در این رابطه گفت:

انسون چالشی را که این نقش برایش ایجاد می‌کند دوست دارد، چون بلک بولت تنها با سکوت و حرف نزدن ارتباط برقرار می‌کند. ترکیب شور و اشتیاق او و شخصیت واقعی و سلطنتی بلک بولت باعث شد که او بهترین گزینه برای این نقش باشد. بلک بولت شخصیتی است که پیچیدگی زیادی دارد و انسون می‌تواند به آسانی این شخصیت را به تصویر بکشد. 

Anson Mount as Cullen Bohannon in Hell on Wheels

پیش از این مارول از اضافه شدن ایوان رئون، بازیگر سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones)، به جمع بازیگران سریال Inhumans خبر داده بود. او قرار است نقش ماکسیموس را در این سریال بازی کند. طبق گفته مارول، ماکسیموس یک اینهیومنز بسیار باهوش و جذاب است که بارها برای مردم شهر آتیلان و برادرش بلک بولت که پادشاه شهر است، فداکاری کرده است. هرچند او علاقه دارد که تاج و تخت را تصاحب کند. ایوان رئون پیش از این ایفاگر نقش رمزی بولتون در سریال Game of Thrones بوده که او این شخصیت را تبدیل به یکی از منفورترین و بدنام‌ترین شخصیت‌های تاریخ تلویزیون کرده است.

دو قسمت ابتدایی سریال Inhumans در تاریخ ۱ سپتامبر ۲۰۱۷ (۱۰ شهریور ۱۳۹۶) در سینماهای IMAX سراسر جهان به روی پرده خواهد رفت. مدت اکران این دو قسمت دو هفته خواهد بود و زمان قسمت ابتدایی این سریال، حدود ۸۰ دقیقه است. همچنین پخش هفتگی سریال Inhumans از تاریخ ۲۶ سپتامبر ۲۰۱۷ (۴ مهر ۱۳۹۶) از شبکه ABC، آغاز خواهد شد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده