نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۹

ساخت سریال New Warriors با محوریت شخصیت Squirrel Girl تایید شد

کمپانی مارول ساخت سریال مبارزان جدید (New Warriors) با حضور و محوریت دختر سنجابی (Squirrel Girl) را رسما تایید کرد.

بخش تلویزیونی مارول ساخت مجموعه تلویزیونی جدید خود با نام New Warriors را رسما تایید و اعلام کرد. این سریال با همکاری Freeform و ABC Signature تولید و منتشر خواهد شد. این سریال قرار است یک سریال لایو اکشن و کمدی باشد که اقتباسی از کامیکی به همین نام است. در سریال New Warriors شاهد حضور ابرقهرمانان جوان دنیای کامیک مارول خواهیم بود. این سریال تلویزیونی داستان ۶ جوان را روایت می‌کند که با قدرت‌های یکدیگر زندگی و کار می‌کنند.

تمرکز این سریال بر روی زمانی است که آن‌ها برای اولین بار پا به بزرگسالی می‌گذارند و دیگر یک نوجوان نیستند و احساس می‌کنند که یک کار را تنها یک بار برای همیشه می‌توانند در طول زندگی خود انجام دهند. همچنین مارول تایید کرد که درین گرین (Doreen Green) با نام مستعار Squirrel Girl، یکی از شش عضو گروه New Warriors خواهد بود. مارول در بیانیه‌ای که در این رابطه منتشر کرده است، توضیح داد:

درین یک دختر کاملا توانمند، سختکوش، خوشبین و ذاتا یک رهبر است. او اعتماد به نفس بالا و قدرت‌های مشابه یک سنجاب را اختیار دارد. او کارهای آکروباتیک انجام می‌دهد و می‌تواند با دیگران مبارزه و همچنین با سنجاب‌ها نیز صحبت کند. مهمترین خصوصیت او این است که به مردم ایمان می‌دهد و به آن‌ها می‌آموزد که خود را باور داشته باشند.

با این حال، مارول پنج شخصیت دیگر سریال New Warriors را معرفی نکرده است و هویت آن‌ها مشخص نیست. اما مارول اضافه کرد که اعضای این گروه قدرت‌های مشابهی مانند گروه انتقام جویان (Avengers) خواهند داشت. همچنین هنوز مشخص نشده است که سریال New Warriors بخشی از دنیای سینمایی مارول خواهد بود یا دنیای مستقل خود را خواهد داشت. شبکه Freeform که پیش از این با نام ABC Family شناخته می‌شد،‌ یک شبکه تلویزیونی است که برنامه‌های آن مختص نوجوانان و جوانان است.

New Warriors

علاوه بر سریال New Warriors، شبکه Freeform قرار است سریال شنل و خنجر (Cloak and Dagger) را نیز پخش کند. به تازگی کار فیلمبرداری قسمت آزمایشی این سریال به پایان رسیده است. این سریال قرار است در سال ۲۰۱۸ منتشر شود. ﺍﻭﺑﺮﯼ ﺟﻮﺯﻑ و ﺍﻭﻟﯿﻮﯾﺎ ﻫﻮﻟﺖ قرار است ایفاگر نقش شنل و خنجر در این سریال باشند. کامیک‌های New Warriors در سال‌های اخیر محبوبیت زیادی بین طرفداران کتاب‌های کامیک بدست آورده‌اند و حال بخش تلویزیونی مارول در نظر دارد با حضور Squirrel Girl، سریالی براساس این مجموعه تولید کند. جف لوب، رئیس بخش تلویزیونی مارول در این رابطه گفت:

پس از تجربه شگفت‌انگیزی که ما با شبکه Freeform در سریال Cloak and Dagger داشتیم، نمی‌توانستیم مکان بهتری برای این گروه ابرقهرمانی که از ابرقهرمانان جوان و نوجوان تشکیل شده است، پیدا کنیم.

لوب همچنین به همراه جیم چوری به عنوان تهیه کننده اجرایی در سریال New Warriors حضور خواهد داشت. تاکنون تاریخی برای انتشار این سریال اعلام نشده است. همچنین تاکنون حضور هیچ بازیگری در این سریال تایید و اعلام نشده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده