// دوشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۵۹

ویدیویی هشت دقیقه‌ ای از گیم پلی بازی Need For Speed Payback منتشر شد [E3 2017]

ویدیویی هشت دقیقه‌ ای از گیم پلی بازی Need For Speed Payback منتشر شد.

دو روز پیش در جریان کنفرانس خبری EA Play 2017، بازی Need For Speed Payback به نمایش در آمد. Payback نام جدیدترین نسخه مجموعه نیدفوراسپید است که توسط استودیو گوست گیمز در حال توسعه است. همچنین در ادامه ویدیویی از بخش شخصی سازی اتومبیل‌ها منتشر شد که در جریان آن با نحوه شخصی سازی اتومبیل‌ها در بازی Need For Speed Payback بیشتر آشنا شدیم.

حال طبق جدیدترین اخبار بازی، ویدیویی هشت دقیقه‌ای از بازی Need For Speed Payback منتشر شده است که در جریان آن شاهد گیم‌پلی مرحله اول بخش داستانی بازی هستیم که توسط سایت گیم‌اسپات در نمایشگاه E3 2017 ضبط شده است. دنیای بازی پر شده است از مسابقات هیجانی و تعقیب و گریزهایی که بعضا در میان آن‌ها باید سایر اتومبیل‌ها را از بین ببرید.

همچنین اعلام شد که بازی Need For Speed Payback در حال حاضر برای پلتفرم نینتندو سوییچ عرضه نخواهد شد و شاید در آینده شاهد عرضه شدن نسخه‌ای مجزا از این بازی روی پلتفرم ذکر شده باشیم.

بازی Need For Speed Payback در تاریخ ۱۹ آبان برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. در ادامه می‌توانید ویدیو مربوط به گیم‌پلی بازی Need For Speed Payback را در زومجی مشاهده کنید.

دانلود ویدیو


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده