// یکشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۵

Need For Speed Payback از پروژه اسکورپیو و پلی استیشن 4 پرو پشتیبانی می کند [E3 2017]

مارکوس نیلسون در جریان جدیدترین گفت و گوی خود، اعلام کرد که بازی Need For Speed Payback از پروژه اسکورپیو و پلی‌استیشن 4 پرو پشتیبانی می‌کند.

طبق جدیدترین اخبار بازی و در جریان نمایشگاه E3 2017، مارکوس نیلسون، تهیه کننده اجرایی بازی Need For Speed Payback، در جدیدترین گفت‌و‌گوی خود با سایت گیم‌اسپات در مورد این بازی سخن گفته است.

در طول مصاحبه از وی پرسیده شد که آیا بازی Need For Speed Payback برای پروژه اسکورپیو و پلی‌ استیشن 4 پرو در نظر گرفته شده است یا نه و وی در پاسخ به این سوال اعلام کرد که این بازی برای هر دو پلتفرم ذکر شده عرضه خواهد شد. همچنین وی صحبت‌هایی در مورد نسخه نینتندو سوییچ نیز انجام داد و از علاقه‌اش به این کنسول گفت:

من نینتندو سوییچ را دوست دارم و شدیدا به آن عشق می‌ورزم.

در ادامه وی اعلام کرد که ظاهرا نسخه فعلی این بازی برای نینتندو سوییچ عرضه نخواهد شد. مارکوس نیلسون در این باره می‌گوید: 

آیا نینتندو سوییچ پلتفرمی است که بتواند بازی Need For Speed Payback را اجرا کند؟ من گزینه‌ی منفی در این باره نمی‌بینم ولی، عرضه این بازی روی نینتندو سوییچ موردی نیست که ما در حال حاضر به آن فکر کنیم.

تا به حال از میان بازی‌های کمپانی الکترونیک آرتز در نمایشگاه E3 2017، تنها بازی فیفا 18 برای نینتندو سوییچ تایید شده و جزئیاتی از این نسخه منتشر شده است.

بازی Need For Speed Payback در تاریخ ۱۹ آبان (۱۰ نوامبر) روی رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده