// پنجشنبه, ۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۲

بازی Call of Duty: WWII دارای بخش زامبی خواهد بود

استودیو Sledgehammer Games به صورت رسمی اعلام کرد که بازی Call of Duty: WWII دارای بخش زامبی خواهد بود.

همان طور که مطلع هستید اخیرا اکتیویژن با انتشار تریلری به صورت کامل از بازی Call of Duty: WWII رونمایی و تاریخ انتشار آن را اعلام کرد. حال استودیو اسلیج همر گیمز در جریان یک لایواستریم به صورت رسمی اعلام کرد که بازی Call of Duty: WWII به رسم چند بازی گذشته سری ندای وظیفه دارای بخش زامبی خواهد بود. از سویی اسلج همر در کنار انتشار یک تصویر مفهومی اشاره داشته که گیمران به مانند همیشه باز هم می‌توانند بخش زامبی این نسخه را به صورت همکاری با یکدیگر در حالت آفلاین و آنلاین انجام دهند.

اسلج همر اشاره داشته‌ که این حالت از همان فرمول همیشگی حاکم بر بخش زامبی سری ندای وظیفه با بهبودهای جدید بهره خواهد برد. از سویی سازندگان اعلام کرده‌اند که هدف آن‌ها در این بخش ارائه یک فضای به شدت وحشتناک و یک خط داستانی جدید پیرامون تلاش رایش سوم برای ایجاد یک ارتش جدید در روزهای پایانی جنگ‌ جهانی دوم بوده است.

جزئیاتی که در بالا اشاره شده تنها مواردی است که سازندگان تاکنون به طور رسمی از بخش زامبی بازی Call of Duty: WWII افشا کرده‌اند. با این حال اسلج همر گیمز اشاره داشته که در جریان رویداد E3 2017 که در ماه خرداد برگزار خواهد شد اطلاعات بیشتری را پیرامون این بخش و گیم‌پلی آن در دسترس عموم قرار خواهد داد.  

بازی Call of Duty: WWII در تاریخ ۳ نوامبر (۱۲ آبان) برای پی‌سی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد.

در جدیدترین اخبار بازی، در جریان لایو استریم بازی Call of Duty: WWII اطلاعاتی از بخش چند نفره این بازی منتشر شد همچنین اطلاعاتی از نسخه ویژه بازی Call of Duty: WW2 که شامل قاب فلزی و سیزن پس این بازی می‌شود فاش شد. از سویی با توجه به اطلاعات فاش شده از این اثر، شوتر جدید اکتیویژن قرار است داستان عمیقی داشته باشد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده