نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۴۹

اولین تریلر بازی Call of Duty: WWII منتشر شد؛ اعلام تاریخ انتشار بازی

اکتیویژن همان طور که وعده داده بود، با انتشار تریلری به صورت کامل از بازی Call of Duty: WWII رونمایی و تاریخ انتشار آن را اعلام کرد.

چند روز پیش بود که اکتیویژن با راه‌اندازی سایتی رسما نسخه جدید سری کال آف دیوتی را با نام Call of Duty: WWII معرفی و رونمایی کامل از آن را به ساعت ۲۱:۳۰ امروز موکول کرد. حال این کمپانی اولین تریلر بازی Call of Duty: WWII را منتشر کرده است که در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

بازی Call of Duty: WWII همان‌طور که از نام آن هم مشخص است، در دوران جنگ جهانی دوم جریان خواهد داشت. اکتیویژن پس از اینکه در چند نسخه اخیر سری Call of Duty سراغ نبرد‌های مدرن و آینده رفت، تصمیم گرفت تا این مجموعه محبوب را دوباره به اصل خود برگرداند. Call of Duty جدید توسط استودیو اسلج همر گیمز ساخته می‌شود و سازندگان آن چند روز پیش اعلام کردند که برای ساخت Call of Duty: WWII، نزدیک به دو سال و نیم تحقیق کرده‌اند تا همه چیز عین واقعیت باشد. 

سازندگان بازی همچنین تایید کردند که بازی Call of Duty: WWII یک نسخه بتا خصوصی نیز خواهد داشت. همچنین وعده یک داستان عمیق و البته تاریک نیز در بازی داده شده است. 

بازی Call of Duty: WWII در تاریخ ۳ نوامبر (۱۲ آبان) برای پی‌سی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد. 


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده