// سه شنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۳۲

بازی Human: Fall Flat برای کنسول‌ های نسل هشتم تایید شد

کمپانی کرو دیجیتال با انتشار تریلری جدید اعلام کرد که بزودی بازی Human: Fall Flat برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه می‌شود.

کمپانی کِرو دیجیتال (Curve Digital) و استودیو نو بریکس (No Breaks) اعلام کردند که بازی Human: Fall Flat به کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان راه پیدا می‌کند.

در جدیدیترین اخبار بازی کرو دیجیتال، ناشر بازی Human: Fall Flat، در توییتی اعلام کرد که بازی مذکور که به همراه محتوای جدید برای کنسول‌ها منتشر می‌شود، محتوای جدید مراحل و تنظیمات شخصی سازی جدیدي به این بازی اضافه می‌کند. هنوز به جزئیات مختلف این محتوا اشاره‌ای نشده است.

ناشر بازی در توییتر نوشت:

بازی Human: Fall Flat به همراه محتوای جدید به کنسول‌ها راه پیدا می‌کند تا بتوانید مرز رویا‌هایتان را لمس کنید.

بازی Human: Fall Flat یک اثر اکتشافی و معمایی فیزیک محور است که پایانی باز را به مخاطبانش ارایه می‌کند. همانطور که می‌دانید این بازی سال گذشته برای رایانه‌های شخصی، مک و لینوکس منتشر شد، در ادامه می‌توانید توضیحات صفحه استیم این بازی را مطالعه کنید:

باب یک انسان معمولی و بدون هیچ قدرت فرازمینی است که با ابزار‌های متفاوت می‌تواند کارهای بسیاری انجام دهد، حتی با سو استفاده از این ابزار‌ها می‌تواند کارهای عجیب بیشتری را اجرا کند.

بازی Human: Fall Flat یک اثر فیزیک  محور است که می‌تواند چالش‌های بسیاری برای شما به ارمغان بیاورد. رویای سقوط باب با معما‌های چالش برانگیز و آزمایش‌های طنزآمیز تجربه جذابی را می‌تواند به جا بگذارد. این بازی شما را به دنیای کارتونی زیبا و قوانین فیزیک محور دقیق دعوت می‌کند. آیا شما می‌خواهید که آن درب مرموز را باز کنید یا می‌خواهید بدانید که تا چه فاصله‌ای می‌توانید اجسام را از پنجره به بیرون پرتاب کنید.

ویژگی‌های بارز این بازی از این قرار است:

  • کنترل و هدایت کامل بر روی شخصیت بازی بدون هیچ محدودیت.
  • تمام اجسام بازی قابل برداشت و محیط‌ها نیز قابل دسترس است.
  • بازی از حالت چند نفره حضوری (Local) بهره می‌برد.
  • شخصیت باب قابل شخصی‌سازی است و حتی می‌توانید چهره خودتان را بر روی شخصیت باب به واسطه‌ی دوربین انتقال دهید.
  • ۸ مرحله زیبا با معما‌های گوناگون که کاربر را به تجربه مجدد مراحل تشویق می‌کند.

همانطور که در بالا اشاره شد تاریخ عرضه این بازی برای کنسول‌ها هنوز مشخصی نشده است اما تریلر جدیدی برای آن منتشر شده که در ادامه می‌توانید دانلود و تماشا کنید.

|  

 

 

 


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده