// جمعه, ۲۵ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۹

تریلر معرفی شخصیت Clutch در بازی Quake Champions

بتسدا و اید سافت‌ور تریلری از بازی Quake Champions منتشر کردند که شخصیت جدید این بازی یعنی Clutch را معرفی می‌کند.

امروز در جدیدترین اخبار بازی کمپانی بتسدا (Bethesda) و استودیو اید سافت‌ور (id Software)  تریلر جدیدی از بازی Quake Champions منتشر کرد که پنجمین قهرمان این بازی یعنی Clutch را به تصویر می‌کشد.

به نقل از سازندگان Clutch یک ربات جنگجو است که در نبرد‌های شلوغ بسیار موثر است. در ادامه می‌توانید قابلیت‌ و ویژگی‌های Clutch را مطالعه کنید:

Clutch در واقع  یک ربات معدنچی است که پس از به هوشیاری رسیدن به یک ربات کشنده تبدیل شد و هم اکنون وظیفه او نابود کردن تمامی موجودات زنده پیرامونش است.

قابلیت سد کردن حملات (Barrier): این قابلیت که از توانایی‌های فعال کلاج به شمار می‌رود به او اجازه می‌دهد که با استفاده از سپر انرژی، حملات دشمنان را دفع کند. کلاچ با استفاده از این قابلیت در معدن از ریزش سنگ‌ها بر روی خود محافظت می‌کرد که حال از آن در نبرد‌های خود استفاده می‌کند.

قابلیت دفاع مداوم (Still Defence): این قابلیت که به صورت غیر فعال استفاده می‌شود به کلاج اجازه می‌دهد که ضربات سنگین را به طور مداوم دفع کند.

شخصیت Clutch هم اکنون در فاز بتای محدود بازی Quake Champions که در تاریخ ۱۷ فروردین ماه (۶ آوریل) آغاز شد، قابل بازی است. بازی مذکور هم اکنون برای رایانه‌های شخصی در دست توسعه است و در تاریخ نامشخصی از سال جاری میلادی منتشر می‌شود.

در خبر‌های دیگر مربوط به قهرمانان بازی Quake Champions می‌توانید تریلر معرفی شخصیت‌های Scalebearer، Nyx را به همراه گیم‌پلی قهرمان Anarki در زومجی تماشا کنید.

در ادامه می‌توانید تریلر معرفی شخصیت Clutch را دانلود و تماشا کنید:

| |


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده