// پنجشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۵۹

معرفی شخصیت Nyx در بازی Quake Champions

بتسدا با انتشار تریلر جدیدی از بازی Quake Champions به نمایش ویژگی‌های شخصیت Nyx پرداخت.

دیروز‌ در اخبار بازی، بتسدا و اید سافتور،‌ ناشر و توسعه‌دهنده‌ی بازی Quake Champions از آغاز ثبت نام بتای محدود این بازی شوتر سریع خبر داده بودند. اکنون این دو توسعه‌دهنده‌ی بازی‌های ویدیویی با انتشار یک تریلر جدید با تمرکز برروی شخصیت جدید Nyx به معرفی توانایی‌های این قهرمان پرداخته‌اند.

تریلر جدید ۵۳ ثانیه زمان دارد و نگاهی کلی به ویژگی‌هایی می‌اندازد که می‌توانید از Nyx، شخصیت جدید بازی انتظار داشته باشید. به گزارش بتسدا (Bethesda)، این شخصیت بیشتر حیله‌گر و مخفیانه عمل می‌کند، به شکلی که با فعال کردن مهارت ویژه‌ی این شخصیت،‌ او می‌تواند حمله‌ای دقیق‌تر و  خطرناک داشته باشد.

با توجه به تریلر منتشر شده نیکس (Nyx) دارای توانایی Ghost Walk است که به کمک آن می‌تواند به سرعت به یک بعد دیگر رفته و از دید و آسیب دشمنان مصون بماند. با این حال، به محض برگشتن نیکس در صورتی که دشمنی در کنارش باشد کشته خواهد شد. این شخصیت‌ همچنین قادر به پرش برروی دیوار است.

نیکس در بتای محدود پیشرو قابل بازی خواهد بود. بازی Quake Champions اکنون برای عرضه در تاریخ نامشخصی از جاری برای پلتفرم پی‌سی مراحل توسعه‌ را سپری می‌کند.

شما می‌توانید تریلر Nyx، قهرمان جدید بازی Quake Champions را از پایین تماشا و دانلود کنید:

| |


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده