// پنجشنبه, ۲۴ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۱

تریلر جدید بازی Mario Kart 8 Deluxe

شعبه بریتانیایی کمپانی نینتندو تریلر جدیدی از بازی Mario Kart 8 Deluxe منتشر کرد.

بازی Mario Kart 8 Deluxe مدتی پیش به عنوان یکی از بازی‌های انحصاری نینتندو سوییچ، جدید‌ترین کنسول کمپانی نینتندو، معرفی شد. حال طبق تازه‌ترین اخبار بازی، شعبه این کمپانی در بر‌یتانیا تریلر جدیدی از بازی مذکور با محوریت ویژگی‌های مختلف آن منتشر کرده است.

بازی Mario Kart 8 Deluxe که طبق گفته کمپانی Nintendo «بزرگ‌ترین بازی مجموعه ماریو کارت» است، در واقع نسخه ریمستر بازی Mario Kart 8 عرضه شده در سال ۲۰۱۴ روی پلتفرم Wii U است. این بازی علاوه بر تمامی بسته‌های الحاقی مربوط به نسخه نسل هشتم، دارای ویژگی‌هایی از جمله حالت‌ها و شخصیت‌های جدید است. تریلر بازی Mario Kart 8 Deluxe که بر روی معرفی ویژگی‌های مختلف این بازی شامل امکان انتخاب از بین بیش از ۴۰ شخصیت، ۴۸ پیست مسابقه و تجربه بازی به صورت گروهی تمرکز دارد، در زیر قابل مشاهده است:

بازی Mario Kart 8 Deluxe برای اولین در خلال لایو استریم کنسول Nintendo Switch معرفی شد. کمپانی نینتندو پیش از این اعلام کرده بود که این بازی در حدود هفت گیگا‌بایت از فضای ذخیره‌سازی ۳۲ گیگا‌بایتی کنسول نینتندو سوییچ را اشغال خواهد کرد. در مقام مقایسه می‌توان به دو بازی Dragon Quest Heroes I-II و The Legend of Zelda: Breath of the Wild که به ترتیب به ۳۲ گیگا‌بایت و ۱۳٫۴ گیگا‌بایت فضای خالی نیاز دارند، اشاره کرد. همچنین این کمپانی تریلری از این بازی با محوریت حالت‌های مبارزه‌ای منتشر کرده است. تاریخ ۲۸ آوریل (۸ اردیبهشت) زمان تعیین شده برای عرضه بازی Mario Kart 8 Deluxe روی کنسول نینتندو سوییچ است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده