نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۲۲ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۲

حجم نسخه سوییچ بازی Mario Kart 8 مشخص شد

در فاصله تقریبا دو هفته مانده به عرضه Mari Kart 8 برای نینتندو سوییچ، حجم این بازی مشخص شد.

۸ اردیبهشت، روزی است که نسخه Deluxe بازی Mario Kart 8 برای کنسول جدید نینتندو یعنی سوییچ عرضه خواهد شد و حال در جدیدترین اخبار بازی و در فاصله تقریبا دو هفته‌ای تا عرضه Mario Kart 8، حجم نسخه دیجیتالی بازی مشخص شد. وب‌سایت آمازون آلمان، با انتشار عکسی اعلام کرده که این بازی ۶.۷۵ گیگابایت فضا را برروی سوییچ شما اشغال می‌کند. 

ماریو کارت 8 / Mario Kart 8

این مساله به این معنی است که اگر شما بازی را به صورت دیجیتالی خریداری کنید و برای کنسول خود کارت حافظه microSD تهیه نکرده‌اید، ۲۱ درصد از فضای ۳۲ گیگابایتی کنسول‌تان تحت اشغال ماریو کارت ۸ قرار می‌گیرد. البته بد نیست که این نکته را هم در نظر بگیرید که از ۳۲ گیگابایت فضای داخلی سوییچ، تمام آن در دسترس کاربر قرار نمی‌گیرد زیرا بخشی از آن در اختیار فایل‌های سیستمی و سیستم عامل دستگاه است.

اگر بخواهیم مقایسه کنیم، یکی دیگر از بازی‌های حجیم سوییچ، بازی The Legend of Zelda Breath of the Wild بود که حجمی معادل ۱۳.۴ گیگابایت را روی کنسول شما اشغال می‌کرد. نسخه Wii U بازی ماریو کارت ۸ نیز حجمی داری ۸.۲ گیگابایت داشت. با این حال کنسول نینتندو سوییچ از کارت‌های حافظه تا ۲ ترابایت نیز پشتیبانی می‌کند. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده