// سه شنبه, ۲۲ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۱

تریلر حرکت Ultimate شخصیت Kilgore در بازی Killer Instinct

استودیو Iron Galaxy با انتشار تریلری حرکت Ultimate شخصیت Kilgore را در بازی Killer Instinct‌ به نمایش گذاشت.

امروز در جدیدترین اخبار بازی، استودیو آیرِن گلکسی (Iron Galaxy) تریلری از بازی Killer Instinct منتشر کرد که حرکت نهایی یا همان Ultimate قهرمان Killgore را به نمایش می‌گذارد. قابلیت جدید در قالب یک بسته دانلودی به نام Ultimates Ultra Pack به طور رایگان در تاریخ ۱۲ اردیبهشت (۲ مه) در دسترس کابران قرار می‌گیرد.

شخصیت Killgore در دی ماه سال گذشته با قیمت ۹.۹۹ دلار در دسترس کاربران قرار گرفت. در ادامه می‌توانید از داستان این جنگجو با خبر شوید:

پس از معرفی نیرو‌های Fulgore‌ و Mark 03 در جهان، کمپانی اولترا‌تک در جریان برنامه سی‌سی‌آی‌اکس مجموعه‌ای از ربات‌ها را در دست ساخت قرار داد. پس از عرضه این ربات‌های غول‌پیکر و کشنده کمپانی متوجه شد که آنها در اثر گرمایش بیش از حد در سیستم سلاح‌ها، قادر به خدمت نخواهند بود. اما در بین آنها رباتی به نام Kilgore توانست به هوشیاری برسد و با برنامه‌نویسی سیستم خود، از میان زباله‌ها فرار کند و زنگی خود را نجات دهد.

بسته دانلودی Ultimates Ultra Pack که در بالا به آن اشاره شد، حرکات Ultimate جدیدی را برای شخصیت‌های Fulgore، Aria، Sadira، Riptor و Kilgore به ارمغان می‌آورد. در خبر‌های دیگر می‌توانید توضیحات سازندگان پیرامون حرکات Ultimate را مطالعه کنید. همچنین سازندگان اعلام کردند که بزودی تریلر‌های جدیدی از حرکات اُلتیمت Riptor و Aria منتشر خواهند شد.

بازی Killer Instinct هم اکنون برای رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس وان در دسترس است. در ادامه می‌توانید حرکت Ultimate جنگجوی Kilgore را در تریلر جدید دانلود و تماشا کنید.

| |


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده