نویسنده: آرش رستمی
// سه شنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۵۹

سازنده Killer Instinct جزيیات حرکات Ultimate این بازی را اعلام کرد

بازی مبارزه‌ای Killer Instinct به‌زودی میزبان حرکات جدید Ultimate می‌شود و اکنون سازنده‌ی بازی در این‌باره توضیحاتی داده است.

چندی پیش در میان اخبار بازی گفته شد که مجموعه‌ای از حرکات ویژه، با نام کلی Ultimate، قرار است به بازی Killer Instinct اضافه شود. اکنون استودیو آیرن گلکسی (Iron Galaxy)، توسعه‌دهنده‌ی بازی، به شماری از پرسش‌های مطرح‌شده در این‌باره پاسخ داده است.

آن‌طور که آیرن گلکسی نوشته است، حرکت‌های Ultimate کلاً برای ۱۵ تن از شخصیت‌های بازی در نظر گرفته شده است. (به‌جز کاراکتر Shadow Jago که اکنون هم التیمیت خودش را دارد) با این حساب، تنها بعضی از مبارزهای Killer Instinct فن التیمیت خواهند داشت؛ هرچند که وضعیت ممکن است در آینده تغییر کند.

اولین سری حرکات Ultimate قرار است طی ۲۶ بهمن (۱۴ فوریه) به Killer Instinct راه پیدا کند. در این روز شخصیت‌های Jago ،Maya ،Thunder ،TJ Combo و Tusk حرکت ویژه‌ی‌شان را دریافت می‌کنند و التیمیت ۱۰ کاراکتر باقی‌مانده هم طی ماه‌های پیش رو در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد.

به‌تصمیم استودیوی سازنده‌ی Killer Instinct و همین‌طور مایکروسافت، ناشر بازی، محتویات فوق به‌طور کاملاً رایگان عرضه می‌شود. کن لاب (Ken Lobb)، از مدیران اجرایی مایکروسافت که در تولید اولین نسخه‌ی Killer Instinct نقش داشته، در این‌باره گفته بود:

التیمیت‌ها بخشی از نسخه‌ی اصلی Killer Instinct به شمار می‌روند… آن‌ها باید به‌طور رایگان [به بازی جدید] پیوست شوند.

پس از عرضه شدن حرکات Ultimate، بازیکنان می‌توانند آن‌ها را از طریق فروشگاه داخلی بازی دریافت کنند. در این میان هیچ نیازی به آزاد کردن آن‌ها یا انجام دادن کار خاصی وجود ندارد. برای استفاده از التیمیت‌ها باید یک کامبوی Ultra را اجرا کرد و سپس کلیدهای LP و LK را فشار داد؛ البته به‌شرطی که خط سلامت کاراکتری که فن را اجرا می‌کند به نمودار دوم‌اش نرسیده باشد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده