نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۲ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۵۹

اطلاعات جدیدی از اولین تریلر فیلم Star Wars: The Last Jedi منتشر شد

به تازگی اطلاعات جدیدی از اولین تریلر فیلم مورد انتظار جنگ ستارگان: آخرین جدای (Star Wars: The Last Jedi) منتشر شده است.

پس از انتشار فیلم Rogue One: A Star Wars Story (روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان) که با استقبال تماشاگران و منتقدان روبرو شد، حال طرفداران مجموعه جنگ ستارگان (Star Wars) در انتظار انتشار فیلم Star Wars: The Last Jedi هستند. انتظار می‌رود اولین تریلر این فیلم اواخر این هفته منتشر شود. پنل ویژه فیلم The Last Jedi در مراسم جنگ ستارگان امسال قرار است در روز جمعه ۱۴ آوریل (۲۵ فروردین) برگزار شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون،‌ به نظر می‌رسد اولین تریلر این فیلم بسیار طولانی‌تر از چیزی است که طرفداران منتظر آن هستند.

طبق گفته وب‌سایت طرفداران جنگ ستارگان، اولین تریلر فیلم Star Wars: The Last Jedi بیشتر از یک تیزر نسبتا کوتاه خواهد بود و احتمالا زمان آن بیش از دو دقیقه است. این گروه این خبر را در توییتر رسمی خود تایید و اضافه کردند که یکی از منابع نزدیک به فیلم این خبر را تایید کرده است و شاهد تریلر کاملی از فیلم Star Wars: The Last Jedi خواهیم بود. با این وجود، اطلاعات بیشتری از جمله محتویات و زمان دقیق آن فاش نشده است و همچنین مشخص نیست که چه مقدار اطلاعات از داستان و اتفاقات این فیلم به اشتراک خواهد گذاشت، اما ممکن است این تریلر کمی زودتر از زمان تعیین شده منتشر شود.

Rey Star Wars: The Force Awakens

طبق توییتی که اخیرا برنامه صبح بخیر آمریکا (Good Morning America) در توییتر رسمی خود منتشر کرده، فردا ویژه برنامه‌ای برای چهلمین سالگرد مجموعه جنگ ستارگان تدارک دیده شده است که در این برنامه قرار است یک خبر غافلگیر کننده و بسیار مهم نیز منتشر شود. شبکه ABC اطلاعات بیشتری را از این ویژه برنامه به اشتراک نگذاشته است، اما تایید کرده که مارک همیل و دیزی ریدلی در این ویژه برنامه حضور خواهند داشت. ممکن است اولین تریلر فیلم Star Wars: The Last Jedi فردا منتشر شود. با این حال، لوکاس فیلم یا دیزنی تاکنون تاریخ انتشار تریلر اولین این فیلم را تایید نکرده‌اند.

فیلم Star Wars: The Last Jedi به کارگردانی رایان جانسون، برای اکران در تاریخ ۱۵ دسامبر ۲۰۱۷ (۲۴ آذر ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است. دیزی ریدلی، مارک همیل، بنیسیو دل تورو، کری فیشر، آدام درایور، جان بویگا، اسکار آیزاک، دومهنل گیلسون، گوئندولین کریستی، لوپیتا نیونگو، آنتونی دنیلز، لورا درن واندی سرکیس از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده