نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۸

نینتندو سوییچ سریع ترین فروش را در بین کنسول های نینتندو در اروپا داشته است

نینتندو اعلام کرد که کنسول سوییچ، سریع‌ترین فروش را در بین کنسول‌های تاریخ این شرکت داشته است.

هفته گذشته، کنسول جدید نینتندو با نام نینتندو سوییچ به صورت جهانی عرضه شد. حال نینتندو اعلام کرد که سوییچ، سریع‌ترین فروش را در بین کنسول‌های نینتندو در منطقه اروپا داشته است و حتی از کنسول Wii نیز در زمان عرضه بیشتر فروخته است. همچنین در ادامه، نینتندو افزود که بازی Zelda: Breath of the Wild بیشترین فروش را در میان بازی‌های زمان عرضه کنسول‌های نینتندو داشته است. 

با اینکه این آمار بسیار جالب توجه است، اما باید در نظر داشت زمانی که نینتندو، کنسول Wii را عرضه کرد، موجودی این کنسول‌ها،‌ بسیار محدود بود. با این حال آمار منتشر شده از فروش سوییچ در اروپا، فوق‌العاده خوب و امیدوارانه است. این کنسول توانسته تنها در انگلستان در هفته اول فروش، ۸۰ هزار دستگاه به فروش برساند. بد نیست بدانید که کنسول Wii U در هفته اول عرضه‌اش در انگلستان، فقط توانسته بود ۴۰ هزار دستگاه به فروش برساند.

|

نینتندو این آمار را با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد و در ادامه این گزارش افزود که تمام این فروش فوق‌العاده، در ماه مارس به دست آمده است. ماهی که به صورت سنتی، بازار فروش بازی‌های ویدیویی بسیار آرام است.

با تمام این اوصاف، همه اخبار در رابطه با سوییچ،‌ اخبار خوبی نیست. چندی پیش اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه داک سوییچ، باعث خط و خش افتادن برروی صفحه این کنسول می‌شود و بسیاری از افراد، مشکلات زیادی را با جوی‌کان سمت چپ و اتصال آن به کنسول دارند.


منبع EuroGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده