// چهار شنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۲۸

بلیزارد: امسال محتویات داستانی بیشتری برای بازی Overwatch منتشر خواهد شد

مایکل چو، نویسنده ارشد بازی Overwatch، اعلام کرد که امسال نیز محتویات داستانی بیشتری برای بازی Overwatch منتشر خواهد شد.

جدیدترین شخصیت بازی Overwatch با نام «اوریسا» که مدتی پیش معرفی شد برخلاف شخصیت‌های قبلی این اثر مانند «سومبرا» و «آنا» هیچ انیمیشن کوتاه یا کامیک رسمی‌ای دریافت نکرد. این مسئله باعث شد که برخی از گیمران و هواداران این اثر فکر کنند که شرکت بلیزارد دیگر به مسائل داستان سرایی پیرامون این اثر اهمیت نخواهد دارد.

خوشبختانه نویسنده ارشد بازی Overwatch، مایکل چو، به تمام این شایعات پایان داد و اخیرا در فروم رسمی این اثر اعلام کرد:

شما امسال نیز می‌توانید منتظر محتویات داستانی بیشتری برای بازی Overwatch باشید. ما کارهای بسیار زیادی را انجام خواهیم داد و در خصوص اوریسا نیز باید اعلام کنم که اولین محتویات داستانی این شخصیت نیز امسال منتشر خواهد شد. یکی از اهداف ما در ۲۰۱۷ ارائه محتویات و بروزرسانی‌ها بیشتر پیرامون داستان بازی است و ما به شدت درگیر این مسئله هستیم.       

مایکل چو به این موضوع نیز اشاره کوتاهی کرد که بلیزارد برای بروزرسانی‌های آینده داستانی بازی Overwatch مورد خاصی را در نظر دارد که به زودی در دسترس قرار خواهد گرفت.

اوریسا شخصیتی از کلاس تانک است و می‌تواند به خوبی از هم‌تیمی‌های خود دفاع کند. اسلحه وی یک سلاح اتوماتیک به اسم Fusion Driver است که می‌تواند به صورت پشت سر هم گلوله‌هایی را به سمت دشمن روانه کند. با این حال در هنگام شلیک، سرعت حرکت اوریسا کاهش پیدا می‌کند. کاربران پی‌سی بازی اورواچ، می‌توانند از همین حالا در سرورهای تست عمومی بازی، با شخصیت جدید بازی کنند. هنوز زمان در دسترس گرفتن عمومی این کاراکتر مشخص نشده است. 

در جدیدترین اخبار بازی، بازی تحسین شده Overwatch توانست در جریان رویداد IGFA و GDCA جایزه بهترین بازی سال ۲۰۱۶ را از آن خود کند و گروه ICO Partners در آمار سالانه خود، از بازی Overwatch و کنسول پلی‌ استیشن 4 به عنوان بیشترین بازتاب‌های رسانه‌ای سال یاد کرد. از طرفی کمپانی بلیزارد اطلاعاتی از بخش Server Browser و تنظیمات جدید Custom Game بازی Overwatch منتشر کرد همچنین سازندگان این اثر نمی‌خواهد کاربران ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 با ماوس و کیبورد پای این بازی بنشینند  


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده