نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۵۹

شخصیت جدید بازی Overwatch با نام اوریسا معرفی شد

کمپانی بلیزارد رسما شخصیت جدید بازی Overwatch را معرفی کرد که یک ربات به اسم اوریسا است.

طی هفته‌های اخیر بلیزارد سرنخ‌های مختلفی از شخصیت جدید بازی Overwatch منتشر می‌کرد و حال این شرکت در جدیدترین اخبار بازی، رسما اعلام کرد که کاراکتر جدید یک ربات به اسم «اوریسا» است. اوریسا شخصیتی از کلاس تانک است و می‌تواند به خوبی از هم‌تیمی‌های خود دفاع کند. اسلحه وی یک سلاح اتوماتیک به اسم Fusion Driver است که می‌تواند به صورت پشت سر هم گلوله‌هایی را به سمت دشمن روانه کند. با این حال در هنگام شلیک، سرعت حرکت اوریسا کاهش پیدا می‌کند.

حالت ثانویه شلیک سلاح اوریسا، به این شکل است که وی می‌تواند یک گلوله انرژی شلیک و سپس آن را منفجر کند که باعث می‌شود سرعت دشمنان کاهش پیدا کند و آن‌ها به سمت مرکز انفجار کشیده شوند. یکی از قابلیت‌های ویژه وی Fortify نام دارد که باعث می‌شود مقاومت وی در برابر ضربه‌ها و گلوله‌های دشمنان افزایش پیدا کند. به لطف قابلیت بعدی یعنی Protective Barrier، اوریسا می‌تواند یک مانع ثابت در نقطه‌ای که دوست دارد ایجاد کند و این مانع می‌تواند گلوله‌های دشمنان را دفع و به عنوان یک سنگر عمل کند.

در نهایت قابلیت آلتیمت اوریسا هم Supercharger نام دارد و عملکرد آن به این شکل است که اوریسا یک دستگاه را در محیط قرار می‌دهد که باعث می‌شود هم‌تیمی‌هایی که در شعاع موثر آن قرار دارند، بسیار قوی‌تر شوند. البته تیم رقیب می‌تواند این دستگاه را از بین ببرد پس باید مواظب آن باشید.

کاربران پی‌سی بازی اورواچ، می‌توانند از همین الان در سرورهای تست عمومی بازی، با شخصیت جدید بازی کنند. هنوز زمان در دسترس گرفتن عمومی این کاراکتر مشخص نشده است. در ادامه می‌توانید ویدیویی از گیم‌پلی و همچنین تصاویری از پوشش‌های مختلف وی را مشاهده کنید:

| |

شخصیت اوریسا بازی Overwath


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده