// سه شنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۳۲

Booster Pack بازی Final Fantasy 15 با تاخیر عرضه خواهد شد

 بدلیل شباهت ست لباس Magitek بازی Final Fantasy XV به فیلم Power Rangers و طراحی مجدد آن، این لباس دیرتر عرضه خواهد شد.

چندی پیش بود که خبری حول تاریخ عرضه بسته‌های الحاقی آینده بازی Final Fantasy XV منتشر شد. در این میان اعلام شده بود که بوستر پک فاینال فانتزی ۱۵ که در این لیست اولین بسته الحاقی بازی است، در تاریخ سه اسفند (۲۱ فوریه) عرضه خواهد شد.

در واقع بوستر پک این بازی یک ست لباس بنام Magitek Exosuit را در دسترس قرار می‌داد که از طریق آن در طول مبارزات از قدرت بالاتری برخوردار می‌شدید. نکته جالب این لباس شباهت بسیار زیاد آن به لباس شخصیت‌های فیلم Power Rangers است.

حال با توجه به جدیدترین اخبار بازی، کمپانی اسکوئر انیکس، سازنده و ناشر بازی Final Fantasy XV، اعلام کرد که طبق صحبت‌های انجام شده با کمپانی مربوط به فیلم Power Rangers و شباهت‌هایی که وجود دارد، بسته الحاقی بوستر پک این بازی با تاخیر عرضه خواهد شد تا تیم سازنده بتواند لباس را مجددا طراحی کند.

متاسفانه اطلاعاتی از طراحی جدید این لباس در دسترس نیست و با این حال هنوز بسته الحاقی Premium Booster Pack + بازی برای عرضه در تاریخ سه اسفند برنامه ریزی شده است. از دیگر اخبار این بازی می‌توان به بروزرسانی چپتر ۱۳ بازی اشاره کرد که قرار است به سوالات کاربران در این چپتر و روایت داستانی آن پاسخ دهد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده