// پنجشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۳۲

تاریخ عرضه بسته‌ های الحاقی Final Fantasy 15 مشخص شد

در ماه مارس علاقه مندان می‌توانند اولین بسته الحاقی داستانی بازی Final Fantasy XV را تجربه کنند.

با توجه به جدیدترین اخبار بازی و سالگرد ۳۰ سالگی مجموعه فاینال فانتزی، کمپانی اسکوئر انیکس، سازنده و ناشر بازی Final Fantasy XV، تاریخ عرضه بسته‌های الحاقی پیش روی این بازی را اعلام کرد.

در ادامه می‌توانید جزییات بسته‌های الحاقی و تاریخ عرضه آن‌ها را مشاهده کنید:

  • بسته الحاقی Booster Pack: اولین بسته الحاقی بازی که در تاریخ سه اسفند (۲۱ فوریه) در اختیار کاربران قرار گرفته و شامل یک ست لباس بنام Magitek Exosuit می‌شود. این لباس باعث می‌شود تا در طول مبارزات از قدرت بالاتری برخوردار شوید.
  • اپیزود گلادیو: اولین بسته الحاقی داستانی بازی فاینال فانتزی ۱۵ که در تاریخ هشت فروردین ۱۳۹۶ (۲۸ مارس) در دسترس قرار گرفته و می‌توانید با شخصیت گلادیولوس به بازی کردن بپردازید.
  • اپیزود پرومپتو: دومین بسته الحاقی داستانی که از طریق آن می‌توانید کنترل شخصیت پرومپتو را در اختیار گرفته و به بازی کردن بپردازید. متاسفانه تاریخ دقیق اپیزود پرومپتو مشخص نشده است ولی این اپیزود در ماه ژوئن در دسترس قرار می‌گیرد.

متاسفانه تاریخ دو بسته الحاقی دیگر بازی که یکی از آن‌ها اپیزود ایگنیس و دیگری Comrades نام دارد، اعلام نشده است. در بسته الحاقی اپیزود ایگنیس می‌توانید با وی به بازی کردن پرداخته و در بسته الحاقی Comrades یک حالت همکاری چهار نفره به بازی اضافه می‌شود.

با خرید سیزن‌پس فاینال فانتزی 15 با قیمت ۲۵ دلار می‌توانید تمامی بسته‌های الحاقی بازی را در اختیار بگیرید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده