نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۲

فاش شدن تصویر مفهومی جدید از فصل هفتم سریال Game of Thrones

اخیرا تصویر مفهومی جدیدی از فصل هفتم سریال Game of Thrones فاش شده است که ملاقات دوستان قدیمی با یکدیگر را نشان می‌دهد.

ادامه این مطلب ممکن است بخش مهمی از داستان فصل هفتم سریال Game of Thrones را فاش کند.

اخیرا تصویری مفهومی جدیدی از فصل هفتم سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) فاش شده است که به نظر می‌رسد باید شاهد اتفاقات بسیار مهمی در طول فصل هفتم این سریال باشیم. در این تصویر مفهومی شاهد تجدید دیدار دو دوست قدیمی یعنی تیریون لنیستر با بازی پیتر دینکلیج، و بران با بازی جروم فلین، هستیم و در قسمت دیگر این تصویر به نظر می‌رسد جان اسنو با بازی کیت هرینگتون، ایستاده است. هرچند تیریون لنیستر و جان اسنو یکبار در طول فصل اول سریال Game of Thrones یکدیگر را ملاقات کرده‌اند، اما روابط این دو در طول فصل هفتم این سریال می‌تواند جالب باشد. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

dragonpit game of thrones season 7

dragonpit game of thrones season 7

این سه نفر به نظر می‌رسد در ورودی خرابه‌های چاله‌ی اژدها (Dragonpit) ایستاده‌اند. این مکان در کینگز لندینگ قرار دارد و در گذشته خاندان تارگرین برای اسکان دادن اژد‌هایان خود در طول روز از آن استفاده می‌کردند. طبق شایعاتی که اخیرا منتشر شده است، دنریس تارگرین با بازی امیلیا کلارک، در نظر دارد از این مکان برای اسکان سه اژدهای خود استفاده کند و در طول فصل هفتم از این نقطه به مکان‌های مختلف از جمله به شمال وستروس برای کمک به جان اسنو، حمله خواهد کرد. گفته می‌شود در طول فصل هفتم سریال Game of Thrones جنگ بزرگی میان دنریس تارگرین و سرسی لنیستر با بازی لینا هیدی، رخ خواهد داد.

اواخر تابستان امسال، فیلمبرداری فصل هفتم سریال Game of Thrones به طور رسمی آغاز شد، شروع زمان فیلمبرداری این سریال با توجه به فصل‌های گذشته شاید دیر به نظر برسد، اما با توجه به اینکه این فصل قرار است در هفت قسمت در تابستان ۲۰۱۷ پخش شود و اتفاقات آن در زمستان بسیار سرد و واقعی در وستروس رخ خواهد داد، زمان شروع آن منطقی به نظر می‌رسد. این در حالی است که امیلیا کلارک اخیرا با انتشار ویدیویی در اینستاگرام شخصی خود خبر از پایان فیلمبرداری فصل هفتم سریال Game of Thrones داده است.

فصل هفتم سریال Game of Thrones کمی دیرتر از حد معمول به روی آنتن می‌رود. این سریال قرار است به جای پخش در ماه آوریل، در طول تابستان سال ۲۰۱۷ میلادی از شبکه HBO پخش شود. فصل هفتم این سریال کوتاه‌تر از فصل‌های گذشته خواهد بود و قرار است در هفت قسمت پخش شود. در طول نمایشگاه کامیک کان سن دیگو امسال، تیزر تریلر کوتاهی از آماده سازی تولید و فیلمبرداری فصل هفتم سریال Game of Thrones منتشر شد.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده