// دوشنبه, ۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۱

آپدیت بازی Splatoon 2 سلاح جدیدی به آن اضافه می‌کند

آپدیت اخیر بازی Splatoon 2 سلاح جدیدی را با نام Squeezer به این بازی اضافه می‌کند.

اگر از طرفداران بازی Splatoon 2 هستید، خبر خوبی برای‌تان داریم. کمپانی نینتندو آپدیت جدیدی برای این بازی شوتر و انحصاری نینتندو سوییچ منتشر کرده است که شامل محتویات جالبی می‌شود. استودیو اسکویید ریسرچ لب (Squid Research Lab) در صفحه رسمی این بازی در Tumblr سلاح جدید این بازی را با نام Squeezer معرفی کرد. سلاح یاد شده دارای چندین حالت شلیک است که یکی از آنها به شلیک گلوله‌های رنگی به صورت تکی و قدرتی مربوط می‌شود. نگه داشتن کلید شلیک هم به کاربران اجازه می‌دهد که به صورت ممتد با استفاده از اسکویزر شلیک کنند. در واقع دو حالت این سلاح به String Ray، قابلیت اصلی، و Splash Wall، دومین قابلیت آن، خلاصه می‌شوند. در ادامه می‌توانید تصاویر سلاح جدید را مشاهده کنید.

splatoon 2

splatoon 2

در مورد خبر‌های دیگر چندی پیش دو آپدیت بزرگ برای این بازی منتشر شد که دو نقشه جدید به همراه یک حالت تازه به این بازی کرد. در این بروزرسانی‌ها همانند همیشه شاهد اضافه شدن سلاح جدید نیز بودیم.

بازی Splatoon 2 یک بازی شوتر و چندنفره است که هم اکنون به طور انحصاری برای کاربران نینتندو سوییچ در دسترس است. این بازی در زومجی نمره خوب ۸ را دریافت کرد. در صورت تمایل می‌توانید نقد و بررسی آن را مطالعه کنید که خلاصه آن به این صورت است:

Splatoon 2 در حالی که موفقیت نسخه پیشین خود را ادامه می دهد با داشتن محتوایات جذاب و حتی برخی مشکلات می‌تواند در بخش آنلاین کاربران را ساعت‌ها سرگرم کند. با اینکه در بخش تک‌نفره شاهد داستان گیرا و هیجان‌انگیز نیستیم اما المان‌های سکوبازی توانسته است یک گیم‌پلی جذاب را برای این بازی به ارمغان آورد.

برای اطلاع از خبر‌های پیشین می‌توانید به صفحه اختصاصی آن در زومجی مراجعه کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده