// پنجشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۴۵

آپدیت 2.1.0 بازی Splatoon 2 حالت جدیدی را به بازی اضافه می‌کند

کمپانی نینتندو با انتشار تریلری خبر از آپدیت 2.1.0 بازی Splatoon 2 داد که حالت جدیدی را با نام Clam Blitz به بازی اضافه می‌کند.

Splatoon 2، بازی شوتر و انحصاری نینتندو سوییچ، از زمان عرضه خود تا به حال تغییرات زیادی پیدا کرده است و گویا این روند همچنان ادامه دارد. در جدیدترین اخبار بازی مشخص شد که آپدیت 2.1.0 این بازی منتشر شده است و محتوای زیادی را همچون حالت جدید Clam Blitz در خود جای داده است که در کنار دیگر آیتم‌ها به چشم می‌خورد.

بازیکنان در حالت Clam Blitz در هر یک از تیم‌ها که حضور پیدا می‌کنند باید نوعی آیتم توپ-مانند را با نام Clam به سمت سبد دشمن پرتاب کنند. البته در مرحله اول باید حفاظ سبد تیم مقابل را با استفاده از Power Clam نابود کنید. برای تشکیل Power Clam باید ۱۰ عدد Clam را یکجا جمع‌آوری کنید و آنها را به سمت حفاظ سبد رقیب پرتاب و آن را نابود کنید. پس از باز کردن سبد حریف  خود می‌توانید هر دو Power Clam را به سمت سبد دشمنان پرتاب کنید و ۲۰ امتیاز را از آن خود کنید در حالی که هر یک از Clamها از ۳ امتیاز برخوردار هستند.

در کنار حالت Clam Blitz، برخی از سلاح‌های بازی بهینه‌سازی شده است و تغییراتی در قدرت آنها اعمال شده است. نینتندو در صفحه رسمی خود تغییرات را منتشر کرده است که برای اطلاع از جزئیات آن می‌تواند اینجا کلیک کنید. در ادامه همچنین می‌توانید گیم‌پلی حالت Clam Blitz بازی Splatoon 2 را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

آخرین آپدیت، پس از به‌روزرسانی نسخه 2.0 (آبان) منتشر شد. آپدیت پیشین تجهیزات جدیدی را به این بازی اضافه کرد و سطح نهایی بازیکنان را نیز افزایش داد. همچنین قابلیت درخواست شده از سوی بازیکنان یعنی توانایی تغییر سلاح کاراکتر بدون خارج شدن از لابی نیز به این بازی اضافه شد و شاهد نقشه جدیدی به نام Salmon Run در این محتوا بودیم که به همراه برخی متعادل‌سازی‌ها ضمیمه به‌روزرسانی شد.

بازی Splatoon 2 در زومجی نمره خوب ۸ را دریافت کرد. در صورت تمایل می‌توانید نقد و بررسی آن را مطالعه کنید که قسمتی از آن به این صورت است:

Splatoon 2 در حالی که موفقیت نسخه پیشین خود را ادامه می دهد با داشتن محتوایات جذاب و حتی برخی مشکلات می‌تواند در بخش آنلاین کاربران را ساعت‌ها سرگرم کند. با اینکه در بخش تک‌نفره شاهد داستان گیرا و هیجان‌انگیز نیستیم اما المان‌های سکوبازی توانسته است یک گیم‌پلی جذاب را برای این بازی به ارمغان آورد.

برای اطلاع از خبر‌های پیشین می‌توانید به صفحه اختصاصی آن در زومجی مراجعه کنید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده