// یکشنبه, ۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۸

تریلر گیم پلی بازی Gravel در حالت Wild Rush

استودیو Mileston S.r.l با انتشار تریلری، گیم پلی بازی ریسینگ Gravel را در مسیر Namibia نشان می‌دهد.

درجدیدترین اخبار بازی، استودیو مایل‌استون (Mileston S.r.l) تریلر جدیدی از پروژه مسابقه‌ای و آرکید خود یعنی بازی Gravel  منتشر کرد. ویدیو جدید که به مدت ۳ دقیقه است گیم‌پلی بازی را در مسیر Namibia نشان می‌دهد که در بخش Wild Rush قرار دارد.

بازی Gravel شامل ۵۰ مسیر مختلف از ۱۶ محیط متنوع می‌شود که یکی از این مناطق Namibia محسوب می‌شود. بازی مذکور شامل ۴ بخش یعنی Wild Rush ،Cross Country ،Speed Cross و Stadium می‌شود که هر کدام روند خاص خود را دارند. حالت Wild Rush بیشتر قصد دارد که حس رقابتی به کاربران وارد کند و مسابقات این بخش بیشتر در مسیر‌ها و محیط‌های جنگلی و خاکی اتفاق می‌افتد. Cross Country مسابقاتی برای کاربران ترتیب می‌دهد که برای رسیدن به نقطه پایان باید در یک محیط باز با یکدیگر به رقابت بپردازند. حالت Speed Cross مسابقات رسمی آفرود را در دسترس کاربران قرار می‌دهد و در آن سو کاربران با بخش Stadium می‌توانند به مسیر‌های سنتی ملحق شوند و از روی تپه‌ها پرش‌ کنند.

همچنین ویدیو جدید توانست ما را با جلو‌ه‌ها و رابط کاربری (UI) نهایی بازی آشنا کند. البته گفتنی است که رنگ‌هایی که در این مسیر دیده‌ می‌شود نسبت به مسیر‌های دیگر تاریک‌تر است و این نشان‌گر محیط و زمانی می‌شود که وقایع این حالت در آن اتفاق می‌افتد. در خبر‌های دیگر سازندگان با انتشار تریلری از تاریخ دقیق انتشار بازی Gravel رونمایی کردند که در این تریلر مشخص شد که کاربران در حالت Career این بازی برای اینکه بتوانند مهارت‌های بالایی کسب کنند باید برخی از رانندگان اصلی رشته‌های مختلف این ورزش را پشت سر بگذارند.

در ادامه می‌توانید تریلر بازی Gravel با محوریت جاده نامیبیا در حالت Wild Rush را تماشا کنید. بازی مذکور برای انتشار در تاریخ ۸ اسفندماه (۲۷ فوریه) برنامه‌ریزی شده و قرار است در دسترس کاربران ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و  پی سی قرار بگیرد.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده