// پنجشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۵

تاریخ عرضه بازی Gravel با انتشار تریلری مشخص شد

استودیو Milestone S.r.l با انتشار تریلری از حالت Career بازی Gravel تاریخ دقیق انتشار آن را برای PS4 ،Xbox One و کامپیوتر مشخص کرد.

استودیو مایل استون (Milestone S.r.l) با انتشار جزئیات مختلف از پروژه آفرود خود یعنی بازی Gravel قصد دارد به مخاطبان هیجان وارد کند. در جدیدترین اخبار بازی سازندگان از تاریخ دقیق انتشار پروژه خود رونمایی و تریلر جدیدی نیز از بخش Career این بازی منتشر کردند. بازی مذکور برای انتشار در تاریخ ۸ اسفندماه (۲۷ فوریه) برنامه‌ریزی شده و قرار است در دسترس کاربران ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی قرار بگیرد.

البته گفتنی است که تاریخ یاد شده در مقایسه با اظهاراتی که سازندگان در رابطه با عرضه بازی در بهار ۲۰۱۷ داشتند، متفاوت است. اما باز با این حال این موضوع می‌تواند برای سازندگان زمان بیشتری را برای رسیدگی به محتوای بازی فراهم کند تا بتوانند ایرادات آن را رفع کنند.

حالت کریر بازی Gravel به کاربران اجازه می‌دهد که به چهار حالت مختلف که پیش‌تر معرفی شده است دست پیدا کنند؛ حالت‌های Stadium Circuit ،Wild Rush و Speed Cross که در کنار Cross Country به چشم می‌خورند. برای اینکه بتوانید در هر یک از رشته‌های یاد شده مهارت بالایی را کسب کنید، باید یک سری از بازیکنان را که از رانندگان اصلی این رشته به شمار می‌روند، شکست دهید. اسکات پارکر در بخش استادیوم سیرکت، رایان کارتر در بخش وایلد راش، جیمز وانتانابه در بخش اسپید کراس و در انتها جاستین اوانز در بخش کراس کانتری در این بازی در نظر گرفته شده‌اند که کاربران باید آنها را شکست دهند. پس از اینکه کاربران مراحل یاد شده را پشت سر گذاشتند می‌توانند به فینال مسابقات راه پیدا کنند که در آنجا با شان والکر روبه‌رو خواهند شد.

در ادامه می‌توانید تریلر حالت Career بازی Gravel را با حضور رانندگان آن مشاهده کنید. بازی Gravel در تاریخ ۸ اسفندماه برای PS4 ،Xbox One و کامپیوتر منتشر می‌شود.

دانلود از آپارات

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده