نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۲۹

ستایش فیلم Star Wars: The Last Jedi توسط ران هاوارد

ران هاوارد، کارگردان فیلم Solo: A Star Wars Story، اخیرا به ستایش و تحسین فیلم Star Wars: The Last Jedi پرداخته است.

خرداد امسال کمپانی لوکاس فیلم (Lucasfilm) با انتشار خبری اعلام کرد که با کریستوفر میلر و فیل لرد که کارگردانی فیلم سولو: داستانی از جنگ ستارگان (Solo: A Star Wars Story) را بر عهده داشته‌اند، قطع همکاری کرده است و کمتر از ۲۴ ساعت پس از انتشار این خبر، لوکاس‌فیلم اعلام کرد که ران هاوارد به‌عنوان کارگردان جدید این فیلم مورد انتظار تابستان سال آینده انتخاب شده است. ماه مهر امسال، فیلمبرداری و تولید این فیلم سرانجام رسما به پایان رسید و حال فیلم Solo: A Star Wars Story مراحل پس از تولید خود را سپری می‌کند. جمعه هفته گذشته، اکران جهانی فیلم Star Wars: The Last Jedi (جنگ ستارگان: آخرین جدای) رسما آغاز شد.

بسیاری از طرفداران دنیای جنگ ستارگان (Star Wars) انتظار داشتند که همزمان با اکران فیلم The Last Jedi یا مدت کوتاهی پس از آن، اولین تریلر فیلم Solo: A Star Wars Story منتشر شود. با این حال، این اتفاق تا به امروز رخ نداده و ممکن است که تا پیش از پایان سال جاری میلادی، شاهد انتشار اولین تریلر این فیلم باشیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ران هاوارد پس از تماشای فیلم The Last Jedi، به این فیلم واکنش نشان داده است. با وجود اینکه هاوارد درگیر مراحل پس از تولید و تدوین فیلم Solo: A Star Wars Story است، اما او اخیرا زمانی برای رفتن به سینما و تماشای فیلم Star Wars: The Last Jedi پیدا کرده است. او با انتشار توییتی در توییتر شخصی خود به تمجید از این فیلم پرداخته و از رایان جانسون، بازیگران و تمامی عوامل فیلم قدردانی کرده است.

Ron Howard Praises Star Wars The Last Jedi

هاوارد گفت که او و تمام خانواده‌اش از تماشای این فیلم لذت برده‌اند و کار جانسون در این فیلم را تحسین کرده است. جانسون نیز در واکنش به این توییت، از هاوارد تشکر کرده است. با این حال، بسیاری از طرفداران با هاوارد و منتقدان هم‌عقیده نیستند و به نظر می‌رسد که در حال حاضر دو جبهه کاملا متفاوت در مورد این فیلم وجود دارد. با این حال، بسیاری از طرفداران نیز دنیای جنگ ستارگان جانسون را تحسین کرده‌اند که این مجموعه را در فیلم The Last Jedi در مسیر جدید و کاملا متفاوتی قرار داده است. با وجود این، بسیاری از تغییرات جانسون در این فیلم راضی نیستند و خواستار حذف این تغییرات هستند. با این حال، می‌دانیم که جانسون قرار است سه‌گانه جدید دنیای جنگ ستارگان را خلق کند و حداقل کارگردانی و نویسندگی اولین قسمت سه‌گانه جدید فیلم Star Wars را بر عهده خواهد داشت.

فیلم Solo: A Star Wars Story، فیلم بعدی دنیای جنگ ستارگان برای اکران در تاریخ ۲۵ می ۲۰۱۸ (۴ خرداد ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است. آلدن ارنرایک، دونالد گلاور، امیلیا کلارک، وودی هارلسون، پل بتانی، جوناس سوآتامو، ایان کنی، تندی نیوتون، وارویک دیویس و فیبی والر-بریج از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده