// جمعه, ۱۹ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۲

ماموریت فرعی Xenoblade Chronicles 2 به Zelda: Breath of the Wild اضافه شد

در جریان رویداد نینتندو دایرکت، مشخص شد که یک کوئست فرعی با محوریت بازی Xenoblade Chronicles 2 در بازی Zelda: Breath of the Wild قرار داده خواهد شد.

طبق اخبار بازی منتشر شده، اگر از طرفداران بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild و بازی Xenoblade Chronicles 2 هستید، باید بگویم که بسته الحاقی رایگانی برای Breath of the Wild در دسترس قرار گرفته است که در جریان رویداد نینتندو دایرکت، کمپانی نینتندو آن را معرفی کرده بود. در این بسته الحاقی رایگان شاهد یک کوئست فرعی هستیم که با انجام آن، ست لباس رکس، شخصیت اصلی بازی Xenoblade Chronicles 2، را دریافت خواهید کرد.

لباس رکس در بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild

برای دسترسی به این کوئست تنها کافی است آپدیت عرضه‌شده برای بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild را دانلود کنید و سپس وارد بازی شوید. قطعا وجود این کوئست می‌تواند دلیل خوبی باشد تا بار دیگر پا به دنیای هایرول و رمز و رازهای آن بگذارید. وجود کراس‌آورهای این‌چنینی در میان بازی‌های نینتندو موردی کمیاب است که امیدواریم در آینده شاهد موارد بیشتری باشیم. 

بازی Xenoblade Chronicles 2 در تاریخ ۱۰ آذرماه (یک دسامبر) به صورت انحصاری برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد و از آن طرف دومین بسته الحاقی بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild با نام The Champions' Ballad معرفی شده است که داستان چهار قهرمان دنیای بازی را روایت می‌کند. همچنین از دیگر اخبار می‌توان به جزئیات سیزن پس بازی Xenoblade Chronicles 2 نیز اشاره کرد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده