// چهار شنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۱۷

جزئیات سیزن پس بازی Xenoblade Chronicles 2 مشخص شد

در جریان رویداد نینتندو دایرکت، کمپانی نینتندو جزئیات سیزن پس بازی Xenoblade Chronicles 2 را منتشر کرد.

طبق اخبار بازی منتشر شده، در جریان رویداد نینتندو دایرکت، کمپانی نینتندو اعلام کرد که بازی Xenoblade Chronicles 2 دارای سیزن‌پس خواهد بود و در ادامه محتویات این بسته‌های الحاقی بازی را معرفی کرد. سیزن‌پس بازی Xenoblade Chronicles 2 دارای بسته‌های الحاقی است که محتویات داستانی، کوئست‌های متفاوت و یک Blade جدید را به بازی اضافه می‌کند.

علاقه‌مندان به بازی Xenoblade Chronicles 2 می‌توانند با پرداخت ۳۰ دلار آمریکا صاحب سیزن‌پس بازی شوند که محتویات آن پس از عرضه بازی در ماه دسامبر، در بازه‌های زمانی مختلف در دسترس قرار می‌گیرد. در ابتدای کار، در ژانویه ۲۰۱۸ یک کوئست جدید به بازی اضافه خواهد شد و در بهار ۲۰۱۸، کاربرانی که سیزن‌پس را خریداری کرده‌اند صاحب یک Blade باارزش خواهند شد و در تابستان بازی میزبان حالت چالشی Battle Mode خواهد بود و در انتها، محتویات داستانی جدیدی در پاییز ۲۰۱۸ به بازی اضافه خواهد شد.

در کنار تمامی موارد ذکر شده، بازی Xenoblade Chronicles 2 در روز عرضه خود یک آپدیت را دریافت خواهد کرد که در جریان آن صداگذاری‌های ژاپنی شخصیت‌ها به بازی اضافه خواهد شد تا علاقه‌مندان بتوانند زبان صحبت کردن شخصیت‌ها در بازی را به ژاپنی تغییر دهند. با اینکه قیمت جهانی سیزن‌پس بازی اعلام نشده است (قیمت ذکر شده برای کاربران آمریکایی است)، اما نینتندو یک نسخه ویژه برای بازی در نظر گرفته که ۷۷ پوند قیمت‌گذاری شده است و کاربران با خرید آن به بازی اصلی و سیزن‌پس آن دسترسی خواهند داشت.

در ادامه رویداد نینتندو دایرکت، نینتندو بسته الحاقی‌ای را برای بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild معرفی کرد و در جریان این محتوای رایگان، بازیکنان به یک کوئست فرعی دسترسی پیدا می‌کنند که با انجام آن ست لباس رکس، شخصیت اصلی بازی Xenoblade Chronicles 2، را برای لینک دریافت خواهند کرد.

بازی Xenoblade Chronicles 2 توسط استودیو مونولیث در حال توسعه است که در گذشته بازی Xenogears و بازی Xenosaga را توسعه داده است. داستان بازی روایت‌گر شخصیت رکس است که درواقع یک Driver بوده و توانایی خاصی در کنترل سلاح‌های زنده دارد که در طول بازی به نام Blades شناخته می‌شوند. حال وی به همراه یکی از Bladeهای خود که پایرا نام دارد به تایتان‌های مختلفی سفر می‌کند تا به World Tree برسند و بتوانند بهشت افسانه‌ای را که الیزیوم نامیده می‌شود پیدا کنند.

همانند نسخه‌های پیشین، Chronicles 2 نیز یک اثر نقش آفرینی جهان‌باز است که در جریان نمایشگاه گیمزکام تریلری از مبارزات و دنیای بازی به تصویر کشیده شد. بازی Xenoblade Chronicles 2 در تاریخ ۱۰ آذرماه (یک دسامبر) به صورت انحصاری برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده